عملکرد گردان کربلا در عملیات والفجر8 تدوین می‌شود

کتاب عملکرد گردان همیشه پیروز کربلا در عملیات والفجر 8 تدوین ومنتشر می‌شود.
کد خبر: ۴۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ - 10February 2015

عملکرد گردان کربلا در عملیات والفجر8 تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، سرهنگ پهلوانی با اعلام مطلب فوق افزود: به محبت جانشین گردان کربلا پس از برگزاری جلسه مقدماتی به منظور بازروایی، بازخوانی و تبیین نقش رزمندگان گردان کربلا در عملیات والفجر8، سلسله جلسات بازخوانی این عملیات شکوهمند در حال برگزاری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان در ادامه سیاستهای خود در خصوص تاریخ نگاری و پژوهش و تحقیق در عملیات های مرصاد، نصر8، کربلای4و5، بیت المقدس 2و 3 و 6 و بیت المقدس (فتح خرمشهر) انجام گرفته در هشت سال دفاع مقدس، اقدام به برگزاری جلسات بازخوانی و بازروایی عملیات والفجر 8 و تبیین نقش گردان کربلا در این عملیات نموده است.

وی ادامه داد: تاکنون 6 جلسه بازخوانی عملکرد رزمندگان گردان کربلا در عملیات والفجر 8 برگزار شده که در هر جلسه تعداد 40 نفر از رزمندگان، کادر، پیشکسوتان و ایثارگران به بیان خاطرات تلخ و شیرین، آمادگیهای پیش از عملیات، نحوه ورود، چگونگی سازماندهی نیروها، و اقدامات حین عملیات پرداخته که در جلسه 3 ساعت به طول انجامیده است.

سرهنگ پهلوانی خاطرنشان کرد: در حاشیه جلسات بازروایی، جلسات مقتضی مصاحبه با موثرین این عملیات نیز برگزار شده که به طور انفرادی به بیان بخشی از خاطرات و عملکرد خود در عملیات پرداختهاند.

شایان ذکر است این جلسات در شهرستان شاهرود برگزار شده که پس از جمع بندی و پیاده سازی متون توسط سمیرا سادات امامی به رشته تحریر در خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار