معاون سیاسی استاندار لرستان تاکید کرد؛

ضرورت حفظ آثار دفاع مقدس برای نسل آیندگان

«محمود ثمینی» گفت: باید آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را به عنوان یک الگو، نماد و یک چراغ راه برای نسل آیندگان حفظ بکنیم.
کد خبر: ۴۰۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ - 28July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمود ثمینی» معاون سیاسی استاندار لرستان امروز در دیدار با «محسن رشیدی» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان، اظهار داشت: لازم است دفاع مقدس به عنوان یک نماد، الگو و یک چراغ راه برای نسل آیندگان مورد استفاده قرار گیرد.

ثمینی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، افزود: ارزش‌های دفاع مقدس را به‌عنوان بخشی از فرهنگ کشور باید به نوجوانان و جوانان که آینده‌سازان مملکت هستند، انتقال دهیم.

وی گفت: اگرچه در ارائه گزارش و مستند سازی حضور حماسی مردم لرستان و در زمان خودش قصور شده، اما امیدواریم با همت مضاعف، جبران مافات شده و ارتقای جایگاه استان و توجهات ملی را جلب کنیم.

ثمینی عنوان کرد: استان لرستان 46 سال است که شکل گرفته اما به اندازه ی قدمت‌اش توسعه پیدا نکرده است، در صورتی که هم از لحاظ منابع طبیعی و امکانات خدادادی و همچنین در دوران 8 سال جنگ تحمیلی که به سبب مجاورت با استان‌های مرزی دائماً مورد حمله‌ی دشمن و بمباران های سنگین قرار گرفته و باید تلاش کنیم تا نقش این استان در جنگ برجسته شود.

این مسئول مهمترین اصل در طول تاریخ ایران را انسجام و وحدت مردم و رهبری حکیمانه امام راحل و استمرار آن توسط ولی فقیه در دوران انقلاب اسلامی دانست و گفت: همراهی و همدلی بی‌نظیر مردم با دولت قابل تقدیر است.

معاون سیاسی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: امروز به برکت آن ایثارگری‌ها موجبات تقویت نظام و استمرار آن فراهم شده و ما در مناصبی برای خدمتگزاری مردم انتخاب شده‌ایم.

وی متذکر شد: حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به تمام مردم شریف ایران است و مدیران دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد با همت مضاعف و حرکت جهادی در این زمینه اهتمام لازم را به کار گرفته تا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار