مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

یادمان شهدای گمنام یاسوج ساماندهی می‎شوند

سرهنگ امیرعباس آسمند از ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ - 28July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج با اعتبار اولیه 500 میلیون تومان از امروز آغاز شد.

وی افزود: در بازدید هفته گذشته استاندار، فرماندهان ارشد نظامی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از یادمان شهدای گمنام یاسوج، مقرر شد که پروژه ساماندهی و توسعه این یادمان تا پایان شهریور تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی جاده دسترسی، حل مشکل آب آشامیدنی، تامین روشنایی و محوطه‌سازی از مهم‌ترین اقداماتی است که در دستورکار قرار گرفته است.

آسمند یادمان شهدای گمنام یاسوج را از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری مذهبی در استان نام برد و متذکر شد: امیدواریم با هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، تا هفته دفاع مقدس شاهد ساماندهی این مکان مهم فرهنگی باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد همچنین از آغاز عملیات تکمیل دو یادمان شهدای گمنام دیشموک و سوق با اعتبار اولیه 200 میلیون تومان خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار