بازدید نماینده مردم اردبیل در مجلس از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

حجت‌الاسلام «سید کاظم موسوی» نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان از این پروژه در حال ساخت بازدید کرد.
کد خبر: ۴۰۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ - 29July 2020

بازدید نماینده مردم اردبیل در مجلس از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز حجت‌الاسلام «سید کاظم موسوی» نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل از این پروژه در حال ساخت بازدید کرد.

موسوی در این بازدید ضمن قدردانی از مدیر‌کل و مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در احداث این مرکز فرهنگی، مجموعه موزه دفاع مقدس اردبیل را خانه شهدا و جانبازان و ایثارگران عنوان کرد و گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با قرار گرفتن در دایره گردشگری و تفریحی شورابیل می تواند نقش مهمی را در بحث فرهنگ و گردشگری فرهنگی استان ایفا کند و نگاه نمایندگان استان در مجلس و مسئولان استانی به این پروژه بایستی نگاه با اولویت باشد.

این جانباز دفاع مقدس متذکر شد: موزه ای که برای شهدا و به خاطر شهدا احداث می شود باید در شأن شهدا و جامعه ایثارگران باشد و بنده و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را در راستای حل مشکلات احداث و تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل این پایگاه فرهنگی دفاع مقدس اعلام می داریم.

این نماینده مجلس در پایان بازدید خود بر پیگیری اختصاص صد در صدی اعتبارات استانی و ملی و نیز تحقق کامل تخصیص اعتبار توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به استان اردبیل قول مساعد داد.

در ابتدای این بازدید «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه فاز یک مرکز فرهنگی دفاع مقدس و سالن امفی تئاتر آن با گنجایش بیش از 350 نفر در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد بیان داشت: در صورت تحقق صد در صدی اعتبارات اختصاص یافته، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تا پایان سال به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها