عدنان منصور:

پایان دوران بزن‌دررو برای اسرائیل/ پاسخ حزب‌الله قطعی است

وزیر خارجه اسبق لبنان درباره روایت ساختگی صهیونیست‌ها از درگیری در جنوب لبنان گفت: این اتفاقات توهم اسرائیل را افشا می‌کند و حزب‌الله قطعاً پاسخ خواهد داد.
کد خبر: ۴۰۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ - 29July 2020

پاسخ حزب‌الله قطعی است/ دوران بزن‌دررو برای اسرائیل پایان یافته استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس٬ «عدنان منصور» وزیر خارجه اسبق لبنان در مصاحبه‌ای با المیادین درباره اتفاقات دو روز گذشته در مرز‌های لبنان با فلسطین اشغالی و نمایش مضحک ارتش رژیم صهیونیستی گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نمی‌تواند نتایج هرگونه عملیات نظامی را تضمین کند و عذرخواهی اسرائیل نتیجه شکست و ضعف آن است؛ چرا که تل‌آویو از تغییر اوضاع ضد خود می‌ترسد.

عدنان منصور ادامه داد: آنچه اتفاق افتاد یک تجاوز از جانب اسرائیل و نقض حاکمیت لبنان بود و بیانیه حزب‌الله به داستان‌های متناقض صهیونیست‌ها پایان داد.

وی اظهار داشت که این اتفاق همچنین توهمات مؤسسات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را افشا کرد که موجب شد تل‌آویو به دروغگویی روی بیاورد.

وزیر خارجه اسبق لبنان تأکید کرد که پاسخ حزب‌الله قطعی است و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان بر آن تأکید کرده است؛ اما هیچ‌کس نمی‌داند این پاسخ کجا و چگونه خواهد بود.

منصور افزود که دیگر دوره‌ای که اسرائیل حمله می‌کرد و کسی جواب آن را نمی‌داد گذشته و جنگ جولای ۲۰۰۶ نقطه عطفی در درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی بود.

وی اشاره کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند که مأموریت نیرو‌های «یونیفل» را تغییر دهند و آن‌ها را مجهز به سرویس‌های جاسوسی ضد مقاومت کنند؛ اما لبنان این را نمی‌پذیرد.

به‌گفته منصور اسرائیل به‌دنبال ورود به هیچ جنگی نیست؛ چرا که می‌داند هزینه‌های آن بسیار خواهد بود.

پیش از این رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده بودند که حزب‌الله یک تانک اسرائیل را هدف حمله موشکی قرار داده است و در ادامه ارتش اسرائیل با نیرو‌های حزب‌الله که قصد ورود به اراضی اشغالی را داشتند درگیر شده‌اند.

اما ارتش رژیم صهیونیستی بعد از مدت کوتاهی این ادعای واهی را پس گرفت. حزب‌الله نیز در بیانیه‌ای قاطع هرگونه درگیری میان رزمندگان خود با عناصر صهیونیست را تکذیب کرد.

بعد از این رسوایی رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو از همه وزرای کابینه خود خواسته است درباره این اتفاق اظهار نظر نکنند. طبق اطلاعات این رسانه‌ها صهیونیست‌ها به‌دنبال راهی برای رهایی از سردرگمی درباره پاسخ حزب‌الله هستند و این سکوت حزب‌الله آن‌ها را می‌کشد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار