تهیه و تولید مستند «از هفت‌تپه برایم بگو» در مازندران

مستند «از هفت‌تپه برایم بگو» توسط سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران و با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهیه و تولید شده است.
کد خبر: ۴۰۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ - 30July 2020

تهیه و تولید مستند «از هفت‌تپه برایم بگو» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مستند «از هفت‌تپه برایم بگو» به مناسبت سالروز حضور و بازدید مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری در مرداد 1366 از مقر لشکر ویژه 25 کربلا در هفت‌تپه تهیه و تولید شده است.

در این مستند که به صورت گفت‌وگو محور تهیه شده است، جمعی از مسئولین و رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا که در آن زمان در هفت‌تپه حضور داشتند به روایت خاطره پرداختند.

همچنین به صورت اجمالی به بررسی هفت‌تپه، انتقال رزمندگان مازندران به این منطقه، وضعیت امکانات و مشکلات و سختی‌های موجود در منطقه، مباحث معنوی، بمباران و بازدید مقام معظم رهبری از این منطقه به صورت مختصر مطرح شده است.

خاطرنشان می‌شود این مستند 24 دقیقه‌ای توسط سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران و با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و تپه نورالشهدای گلستان ضبط شد و از سیمای تبرستان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها