اقتصاد و فرهنگ اولویت کار نمایندگان مجلس است

نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی بر مطالبه گری خواسته های ملت از مسئولین تأکید کردند.
کد خبر: ۴۰۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ - 29July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم(ع)  چهارمحال و بختیاری، نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام پیرامون مهم ترین مسایل استانی و مطالبات مردمی هم اندیشی کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری در این جلسه ضمن خیرمقدم به نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بااشاره به ولایتمداری مردم استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مردم این استان در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی ولایتمداری خود را نشان داده اند.

وی از اعتماد مردم استان چهارمحال و بختیاری به سپاه و بسیج تقدیر کرد و با تأکید بر ضرورت مطالبه خواسته های مردم از مسئولین، گفت: سپاه در بحران های مختلف همچون سیل، زلزله و قضیه شیوع ویروس کرونا، همیشه کمک کار دولت ها بوده است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به مشکلات مردم استان از جمله بیکاری و محرومیت، افزود: شکل گیری مجلس یازدهم با حضور نیروهای انقلابی، بارقه امید را در کشور به وجود آورد.

سردار اکبری، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست سپاه را خانه و پشتیبان خود بدانند و برگزاری نشست های فصلی و ارتباط نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نخبگان و متخصصان بسیجی را فرصتی برای حل مشکلات مردم دانست.

وی در ادامه برخی از مشکلات و دغدغه های مردم استان در مباحث حوزه های آبی، اشتغال جوانان، محرومیت زدایی، امنیت شغلی، مسایل فرهنگی و... را تبیین کرد و از آمادگی بکارگیری ظرفیت های سپاه و بسیج در زمینه های مختلف برای پشتیبانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین اجرایی استان خبر داد.

حجت الاسلام امیرقلی جعفری، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس نیز در این دیدار، به توصیف مقام معظم رهبری از مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: مجلس یازدهم یکی از انقلابی ترین مجالس کشور و مظهر امید و انتظار مردم است.

وی با بیان اینکه مجلس کارش را با تأخیر شروع نکرده و با سرعت شکل گرفته است؛ افزود: مطالبه گری از مدیران را در دستور کار مجلس داریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با اتحاد کامل، میثاق بسته اند در مسائل اصلی استان یک کلام و یک حرف بزنند و در تصمیم گیری های کلان هم اینگونه اقدام کنند.

جعفری افزود: اولویت ما مسائل اصلی استان و انقلاب می باشد و بیکاری در رأس هرم مشکلات استان قرار دارد که باید دست به دست هم دهیم و فکری برای حل این مشکل کنیم.

قدرت الله حمزه، نماینده مردم شهرستان های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ سپاه و بسیج و فرهنگ جهاد در دستگاه های مختلف نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد.

وی بر برگزاری جلسات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نخبگان و متخصصان بسیج به صورت فصلی تأکید کرد و از وحدت نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری برای حل مسایل مردم خبر داد.

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و اقتصاد اشاره کرد و گفت: در کمیسیون فرهنگ مجلس شورای اسلامی بحث خانواده اولویت اول قرار دارد و طرح جامع جمعیت و کرامت بانوی مسلمان را تعریف می کنیم.

وی افزود: به لطف خدا این مجلس گام های بزرگ در بحث اقتصاد خواهد برداشت و اینکه مقام معظم رهبری مجلس را قوی و انقلابی و مظهر امید دانستند برای ما افتخار است.

راستینه، با اشاره به برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای حل مسایل اقتصادی و توجه به فضای مجازی، اظهار کرد: پیام انتخابات این است که مردم به روحیه و کرامت انقلابی اعتماد کردند.

وی از راه اندازی سامانه ای برای ارتباط مردم با نمایندگان در آینده نزدیک خبر داد و در پایان با بیان اینکه ما سرباز ولایتیم، از خدمت رسانی سپاه و بسیج در اردوهای جهادی و محرومیت زدایی و رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه و دغدغه های فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در حل مشکلات مردم استان تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها