جانشین سازمان بسیج جامعه عشایری کشور در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

مهمترین دستاورد انقلاب مدیریت علوی ولایت فقیه است/ شرکت عشایر بسیجی با سربند «یا محمد رسول‌الله» در راهپیمایی

مدیریت علوی ولایت فقیه به‌عنوان یک الگوی دینی، مهمترین دستاورد انقلاب محسوب می‌شود؛ چراکه به‌عنوان فرمانده کل قوا، به شایستگی صنعت دفاعی کشورمان را در پیچ‌ها و گذارهای مختلف تاریخی، همراه با بسیج مردمی سد راه دشمنان کوردل و خناسان این ملت و کشور کردند.
کد خبر: ۴۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷ - 10February 2015

مهمترین دستاورد انقلاب مدیریت علوی ولایت فقیه است/ شرکت عشایر بسیجی با سربند «یا محمد رسول‌الله» در راهپیمایی

احمد سعیدی جانشین سازمان بسیج جامعه عشایری کشور در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره مهمترین دستاورد دفاعی انقلاب اسلامی ایران، گفت: بیست و دوم بهمن ۵۷ حاصل نهالهایی است که در سالهای قبل از آن کاشته شد و در بهمن ۵۷، بهارآفرین زمستان شد؛ مردم انقلابی کشورمان در این روز با موج بزرگ و توفندهای به ساحل پیروزی رسیدند و سُرمه شریعت بر دیدگان بصیر امت نقش بست؛ به نحوی که امامت و ولایت را به شایستهترین وجه بر نظام پادشاهی و سلطنتی ترجیح دادند.

وی افزود: امروز به جرئت میتوان گفت در کنار همه تجهیزات نظامی، مدیریت علویِ ولایت فقیه بهعنوان یک الگوی دینی، مهمترین دستاورد انقلاب بوده که با فرماندهی کل قوا، به شایستگی صنعت دفاعی کشورمان را در پیچها و گذارهای مختلف تاریخی، همراه با بسیج مردمی، سد راه دشمنان کوردل و خناسان این ملت و کشور کردند.

سعیدی ادامه داد: طی این ۳۶ سال ایشان بهعنوان پرچمدار و نگهبان، مانع تحریف انقلاب شدند و در مقابل ملت عزیز ایران هم تاکنون بر بیعت خود، پایدار و استوار ماندهاند و با بیداری وفا دارانه خود، عزت و تکریم را به این کشور ارزانی داشتهاند.

جانشین رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در ادامه به حضور منسجم عشایر در راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن اشاره کرد و بیان داشت: در این روز با توجه به بصیرت بالای عشایر، با شوری خاص و با سربند «یا محمد رسولالله» حضوری حماسی خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار