نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

برای تبلیغ فرهنگ دین وارد میدان شوید

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: آن دسته از افرادی که می‌توانند فرهنگ دین را در صحنه میدانی نه صرفا بحث‌های نظری، تبلیغ کنند و به آن شکل دهند، باید وارد بر میدان شوند.
کد خبر: ۴۰۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ - 30July 2020

برای تبلیغ فرهنگ دین وارد میدان شویدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص)، اظهار داشت: اگر سطح فکری انسان به حقیقت توحید برسد و به لازمه آن به حقیقت تسلیم و اسلام برسد، به معنی آن است که همه کارهای او بر اساس توحید است.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب یعنی اینکه به حد نصابی برسیم که در یک دیدگاه توحیدی، همه افراد یکسان فکر کنند و برخوردشان یکی باشد، بیان داشت: در گام دوم مورد انتظار است، این است که زمینه‌ها آماده گردد، لذا قدم‌های خوبی در حال برداشته شدن است که امید است توسعه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تبیین کرد: آن دسته از افرادی که می‌توانند فرهنگ دین را در صحنه میدانی نه صرفا بحث‌های نظری، تبلیغ کنند و به آن شکل دهند، باید وارد بر میدان شوند.

عبادی مطرح کرد: در دیدگاه ایمانی ما چیزی به‌نام چالش نداریم زیرا معتقد هستیم هر آنچه که از جانب خداوند حکیم نازل می‌شود، زاویه خیر دارد و این ما هستیم که باید آن زاویه را پیدا کنیم لذا کم آوردن ما در هر مسئله‌ای به خاطر ضعف ایمانی است اما اگر چنانچه این ضعف را جبران کنیم همه مشکلات حل خواهد شد.

وی در پایان گفت: امروز شرایط جهان، منطقه، ایران و اشخاص تغییر کرده و بسیار جای امیدواری است زیرا صداهای امیدوارکننده را برای نجات نوع بشر از خیابان‌های واشنگتن، لندن و برلین می‌شنویم و این یک فرصت بزرگ است که باید از آن بهره ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها