رضایی با اشاره به تعطیلی پایگاه نظامی بسمایه:

کاخ سفید درصدد تطهیر چهره تروریست‌های ائتلاف آمریکایی در عراق است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد امروزه آمریکایی ها بیش از هر زمان دیگری تحت فشار افکار عمومی قرار دارند لذا با تعطیلی چند پایگاه نظامی می خواهند چهره خودشان را تطهیر کنند.
کد خبر: ۴۰۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ - 30July 2020

کاخ سفید درصدد تطهیر چهره تروریست‌های ائتلاف آمریکایی در عراق استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، ابراهیم رضایی در گفت‌وگویی، در خصوص اهداف پشت پرده تعطیلی پایگاه های نظامی آمریکا در عراق، گفت: خروج نظامیان ایالات متحده از خاک این کشور، مطالبه عمومی مردم عراق است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پارلمان عراق در مصوبه ای تاکید به خروج کامل نظامیان آمریکا از این کشور کرده است، اظهار کرد: این اقدام ضد آمریکایی پارلمان عراق در حالی انجام شد که آمریکایی ها در نهایت تجاوزگری، دست به ترور فرماندهان نظامی از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس زدند.

وی با بیان اینکه امروزه آمریکایی ها بیش از هر زمان دیگری تحت فشار افکار عمومی قرار دارند، ادامه داد: بر این اساس با تعطیلی چند پایگاه نظامی می خواهند چهره خودشان را تطهیر کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین نباید فراموش کرد آمریکایی ها در کنار اقدام یاد شده، درصدد رایزنی با مقامات عراقی برای تمدید حضورشان در این کشور هستند که بیانگر اجرای دسیسه دیگری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد دیر یا زود، نظامیان متجاوز ایالات متحده مجبور به خروج از عراق و دیگر کشورهای منطقه خواهند شد.

ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش امروز شنبه پایگاه نظامی «بسمایه» عراق را رسما تخلیه کرد. اعلام خروج تروریست‌های آمریکایی از پایگاه بسمایه در نزدیکی بغداد در حالی است که طبق مصوبه پارلمان عراق تمامی تروریست‌های آمریکایی می‌بایست خاک این کشور را ترک کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها