مدیر نیروگاه اتمی بوشهر:

رفع مشکلات اقتصادی نیازمند مدیریت جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است

مسعود نصوری رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را نیازمند مدیریت جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مقبولیت بدون تفکر جهادی محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ - 30July 2020

رفع مشکلات اقتصادی نیازمند مدیریت جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش  دفاع‌پرس  از بوشهر، «مسعود نصوری»  مدیر نیروگاه اتمی بوشهر، امروز در نشست هم‌اندیشی قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر اظهار داشت: ما دایه دار و علمدار تفکر مدیریت جهادی هستیم و باید تلاش گسترده‌ای در این زمینه داشته باشیم.

وی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را نیازمند مدیریت جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اضافه کرد: برای برخورداری از بازدارندگی و مقاومت مناسب نیازمند مدیریت جهادی هستیم.

مدیر نیروگاه اتمی بوشهر خاطرنشان کرد: راه نجات کشور این است که ابتدا مدیریت فرد کنیم و این مدیریت وارد خانواده شود و کارهای ما رنگ خدایی بگیرد و هر کاری به سمت خدا باشد به موفقیت خواهد رسید.

وی به اهمیت کارهای مردمی اشاره کرد و ادامه داد: مدیران باید برخاسته از دل مردم باشند و مثل مردم زندگی کنند و در این صورت مردم هم او را دوست خواهند داشت.

نصوری تصریح کرد: در هیچ ساختار اداری نمی‌توان محبوبیت و مقبولیت را بدون داشتن تفکر مدیریت جهادی ایجاد کرد و ما هم باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از ظرفیت جوانان اشاره کرد و افزود: حکمرانی جدیدی با نسل جوان در انقلاب اسلامی ایران شکل می‌گیرد.

در این نشست اعضای شورای راهبردی قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر و همچنین مسئولان شهرستانی این قرارگاه معرفی و احکام خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها