مهم‌ترین عامل علاج مشکلات امروز تفکر انقلابی بر مبنای سیره شهدا است

ابراهیم رضایی گفت: مهم‌ترین عامل پیشرفت در کارها و علاج ریشه کن کردن مشکلات امروز، تفکر و روحیه جهادی و انقلابی بر مبنای سیره شهدا است و تا مادامی که این تفکر بر کشور حاکم نشود مشکلات با ما خواهند بود.
کد خبر: ۴۰۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ - 30July 2020

مهم‌ترین عامل علاج مشکلات امروز تفکر انقلابی بر مبنای سیره شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس  از بوشهر، «ابراهیم رضایی» نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، امروز در نشست دومین جشنواره ادبی و هنری حماسه مجنون اظهار داشت: کلید حل مشکلات و پیروزی بر آنها در تفکر انقلابی و کوشش جهادی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید برنامه‌های مربوط به شهدا و دفاع مقدس را به نحوی برگزار کنیم که بیشترین اثرگذاری و تأثیر را در جامعه داشته باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از شئون اثرگذاری، برگزاری جشنواره و فراخوان‌های ادبی به منظور درگیر کردن مخاطب با آثاری است که بر مبنای زندگی و سیره شهدا تولید و گردآوری می‌شود.

وی تصریح کرد: از ظرفیت هنر و کار هنری باید برای عمق بخشی و ماندگاری آثار استفاده کنیم و در این راه باید هنر را به استخدام خود درآوریم.

رضایی افزود: علت اینکه امروز کشور دچار مسائل زیادی از جمله مشکلات اقتصادی شده و خسارت‌های زیادی دیده این است که از تفکر و روحیه جهادی شهدا در پیشبرد امور غفلت کرده‌ایم و از آن فاصله گرفتیم.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین عامل پیشرفت در کارها و علاج ریشه کن کردن مشکلات امروز، تفکر و روحیه جهادی و انقلابی بر مبنای سیره شهدا است و تا مادامی که این تفکر بر کشور حاکم نشود مشکلات با ما خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها