دیدار رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با خانواده سردار شهید «اسماعیل صادقی»

حجت الاسلام «مجتبی ذوالنوری» با حضور در بخش کهک قم، نسبت به مقام شهدای گمنام این بخش ادای احترام و همچنین با خانواده سردار شهید اسماعیل صادقی دیدار کرد.
کد خبر: ۴۰۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ - 31July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس، با حضور در بخش کهک قم، از برخی طرح‌های در دست اجرای این بخش بازدید و در جلسه شورای شهر کهک شرکت کرد.

وی همچنین با حضور در یادمان دو شهید گمنام این بخش واقع در جوار امامزاده زینب خاتون کهک، نسبت به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

حجت الاسلام ذوالنوری همچنین شب گذشته در منزل پدری سردار شهید اسماعیل صادقی واقع در روستای بیدهند قم حضور یافت و درگذشت مرحوم حاج ابراهیم صادقی و حاجیه خانم ام کلثوم اسحاقی والدین این سردار بزرگوار را به خانواده آنان تسلیت گفت.

وی در این دیدار اظهار داشت: اینکه پدر و مادر این شهید عزیز به فاصله کوتاهی دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدشان پیوستند، نشان از انس و الفت معنوی و پایدار آنان دارد و والدین شهدا همواره عزیز و عزتمند هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا آمرزیده هستند و مقامشان عالی است، ادامه داد: هر رزمنده‌ای که روی زمین می‌افتد و خونش جاری می‌شود، خود خدا به او خطاب می‌کند که «مرحبا بروح الطیب خرجت من روح الطیب»؛ هر شهید ۷۰ نفر تا ۷۰ هزار نفر را شفاعت می‌کند.

حجت الاسلام ذوالنوری همچنین با حضور در گلزار شهدای روستای بیدهند و قرائت فاتحه، یاد و نام والدین سردار شهید اسماعیل صادقی رئیس ستاد لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای شجره صالحه منسوب به فامیل «اسحاقی» را گرامی داشت.

در برنامه‌های فوق، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و محمدرضا شریفی بخشدار کهک نیز حضور داشتند.

دیدار حجت الاسلام ذوالنوری با خانواده سردار شهید اسماعیل صادقی/ حضور در یادمان شهدای گمنام کهکدیدار حجت الاسلام ذوالنوری با خانواده سردار شهید اسماعیل صادقی/ حضور در یادمان شهدای گمنام کهکدیدار حجت الاسلام ذوالنوری با خانواده سردار شهید اسماعیل صادقی/ حضور در یادمان شهدای گمنام کهکدیدار حجت الاسلام ذوالنوری با خانواده سردار شهید اسماعیل صادقی/ حضور در یادمان شهدای گمنام کهکدیدار حجت الاسلام ذوالنوری با خانواده سردار شهید اسماعیل صادقی/ حضور در یادمان شهدای گمنام کهک

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار