تحریف انقلاب اسلامی؛ محصول اتاق‌های فرماندهی اروپا، آمریکا و عربستان

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تحریف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حاصل تولیدات اتاق‌های فرماندهی‌ دشمن در اروپا، آمریکا و عربستان است و مقابله با آن وظیفه کسانی است که مرجع رجوع مردم هستند.
کد خبر: ۴۰۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ - 31July 2020

تحریف انقلاب اسلامی؛ محصول اتاق‌های فرماندهی اروپا، آمریکا و عربستانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به فرمایش‌های امروز (جمعه) رهبر معظم انقلاب اسلامی که به مناسبت عید سعید قربان بیان شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان امروزشان به موضوع تحریف اشاره کردند که به نظرم بحث بسیار مهمی است، ضمن اینکه رسالت خاصی هم بر عهده اصحاب رسانه، دلسوزان کشور و به ویژه رسانه ملی است که امیدوارم آنها نقش بیشتری را برعهده بگیرند.

وی افزود: مقابله با تحریف، وظیفه کسانی است که در جامعه مرجع رجوع مردم هستند ضمن اینکه باید در موضوع تحریف،‌ ابعاد، خصوصیات، ویژگی‌ها و آثار و روش‌های مقابله با آن برای جامعه تشریح شود که در آن صورت، مردم، خود و حرکت ‌خود را بر آن اساس تقویت می‌کنند.

دشمن از بابت تحریف انقلاب اسلامی سود زیادی کرده است

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد:‌ متاسفانه دشمن از جهت تحریف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن سود زیادی کرده است و تمامی آنچه که در برخی جاها در جامعه عنوان می‌شود حاصل تولیدات اتاق‌های فرماندهی‌ دشمن در اروپا، آمریکا و عربستان است؛ آنها سعی می‌کنند تا تولیدات تحریف شده خود را به جامعه تزریق کرده و به عبارتی به جامعه القا کنند.

حاجی دلیگانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکره با اروپا و آمریکا خسران داشته است افزود:‌ قطعاً اگر ما در قبال غربی‌ها در مذاکرات کوتاه بیاییم به ضرر کشور و انقلاب است و آیندگان ما را نخواهند بخشید.

وی گفت: برخی افراد هم اکنون فکر می‌کنند اگر مذاکره‌ای صورت بگیرد می‌تواند برای کشور گشایشی داشته باشد در صورتی که اگر کشور با عدم نتیجه مواجه شود علیه ما شده و عکس گفته‌های خود را در باب انجام مذاکره می‌گویند.

بروکراسی اداری بزرگترین مانع در جهش تولید است

عضو هیات رئیس مجلس درباره تاکید مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات تولید اظهار داشت:‌ بروکراسی اداری بزرگترین مانع در جهش تولید در کشورمان است که در تحقق این شعار می‌توانم به چالش‌های اداری متعدد اشاره کنم.

وی افزود:‌ ایجاد موانع مختلف بر سر راه تولید و بروکراسی‌های متعدد باعث عدم جلوگیری از قاچاق و برخورد با آن شده و متاسفانه قاچاق تحت عناوین مختلف به کشور ما وارد می‌شود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: ممکن است فرد یا افرادی برای گرفتن یک مجوز تولیدی روزهای متمادی در نوبت، صف بوده و زمان‌ زیادی را از دست بدهند که احتمال دارد در این مسیر، انگیزه، توان و هدف کاهش پیدا کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار