امام جمعه شادگان:

عید قربان روز پیروزی انسان بر نفس شیطانی است

حجت الاسلام سید مجید شرفی گفت: عید قربان روز پیروزی انسان بر نفس شیطانی است و به همین دلیل نیاز است که این عید مهم و اسلامی بزرگ و گرامی داشته شود.
کد خبر: ۴۰۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ - 31July 2020

عید قربان روز پیروزی انسان بر نفس شیطانی است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام سید «مجید شرفی» امام جمعه شادگان امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان اظهار داشت: عید قربان از اعیاد بزرگ مسلمانان است، روزی که باید بر خواهش‌ها و هواهای نفسانی پیروز و آنها را در آن قربانی کرد.

وی به اهمیت و جایگاه عید سعید قربان اشاره کرد و افزود: عید قربان روز پیروزی انسان بر نفس شیطانی است و به همین دلیل نیاز است که این عید مهم و اسلامی بزرگ  و گرامی داشته شود.

امام جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به تعرض دو جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری، ایران تصریح کرد: مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیماهای مسافربری ایرانی، به خاطر ترس و وحشت آمریکا از موقعیت و دست برتر جمهوری اسلامی در منطقه و همچنین پیروزی ایران در جبهه مقابله با غرب است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با ابزاری که در اختیار دارد و با استفاده از ظرفیت جریان مقاومت در هر نقطه‌ای از جهان می‌تواند پاسخ دندان شکنی به اقدامات نظامی دشمن بدهد.

حجت اسلام شرفی در پایان گفت: اطاعت از رهبر معظم انقلاب و تلاش در راستای حفظ وحدت و همدلی رمز موفقیت ما در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها