توسط مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم انجام پذیرفت؛

توزیع ۳۱۳ بسته گوشت گرم میان خانواده‌های آبرومند به مناسبت عید سعید قربان

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و گروه جهادی شهید مدافع حرم «احمد گودرزی»، به مناسبت عید قربان، در یک اقدام خداپسندانه برای خانواده‌های آبرومند ۳۱۳ بسته گوشت تازه را تهیه و توزیع کرد.
کد خبر: ۴۰۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ - 01August 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حامد خیرخواهان رییس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با تبریک دهه ولایت، عید سعید قربان و غدیر، عید قربان را عید تهذیب نفس و تقرب به حضرت باریتعالی دانست و اظهار داشت: نیکی و خدمت به همنوعان در این ایام، مصفا شدن قلوب و تقرب به پروردگار را در پی خواهد داشت.

خیرخواهان در تشریح برنامه‌های این مرکز در دهه ولایت بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی شامل اقلام خوراکی، طبخ و توزیع غذای گرم از دیگر برنامه مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در این ایام است.

وی درباره استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در این مرکز، گفت: با توجه به اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار‌ها را تعطیل کرده و افراد شاغل در این حرفه‌ها متضرر شده‌اند، به همین جهت یکی از رویکرد‌های مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم حمایت از افراد آسیب‌پذیر از کرونا بوده است.

توزیع ۳۱۳ بسته گوشت گرم میان خانواده‌های ابرومند به مناسبت عید سعید قربان

خیرخواهان خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا بیش از سه هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در پنج نوبت میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، مساجد و افراد شناسایی‌شده و نیز متضرران از بحران کرونا تهیه و توزیع شده است.

رییس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم اهدای بسته‌های بهداشتی به خانواده‌های معزز و معظم شهدا و ایثارگران را یکی دیگر از رویکرد‌های مورد توجه در این مرکز دانست و تصریح کرد: راه‌اندازی «پیک سلامت» با حضور فعالان این مرکز و با کمک و مساعدت بسیج ناحیه مالک اشتر، گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد گودرزی، بسیجیان عزیز، فعالین و معتمدین محلات و مساجد از دیگر اقدامات مورد توجه در بحران کروناست.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار