شهید احمد کاظمی:

افتخار کنیم که سربازان سیدالشهدا (ع) هستیم+ صوت

شهید احمد کاظمی در صحبت‌هایی گفته است: «متوسل شوید به ائمه و در راس آنان امام حسین شهید و افتخار کنیم ما سربازان او هستیم و زیر پرچم آیت‌الله خامنه‌ای این لشکر و سپاه را اداره می‌کنیم.»
کد خبر: ۴۰۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶ - 02August 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دی ماه سال ۱۳۸۴ هواپیمای نظامی جت فالکون پس از پرواز از تهران به سمت ارومیه دو موتورش از کار افتاد و در حالیکه حامل احمد کاظمی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاس اسلامی و جمعی دیگر از فرماندهان و نیرو‌های پاسدار بود، سقوط کرد.

نام حاج احمد کاظمی را رزمندگان روز‌های جنگ در کنار نام شهیدانی، چون باکری و خرازی می‌شناسند. کسی که همواره خود را جامانده از قافله شهدا می‎پنداشت سرانجام پس از سال‌‎ها به همرزمان شهیدش پیوست.

حاج احمد کاظمی فوق لیسانس جغرافیای سیاسی و دانشجوی دکترای دفاع ملی بود و به پاس سوابق باارزش خود، فرماندهی عالی و قدمت مدیریت بالا، از دست فرمانده معظم کل قوا، سه مدال فتح دریافت کرده بود. او پس از خدمت در قرارگاه حمزه پس از دفاع مقدس در سال ۱۳۷۹ به سمت فرماندهی نیروی زمینی سپاه منصوب شد. وی در طول جنگ تحمیلی در عملیات‌های مهمی، چون بیت‌المقدس ۱، فتح‌المبین ۲، رمضان ۳، والفجر ۸، کربلای ۵ و… حضور داشت و بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفت و ۴۵ درصد جانبازی حاصل حضور او در جبهه‌های دفاع مقدس است.

در ادامه بخشی از سخنان وی را می‎شنوید که در آن از خودسازی و توسل به ائمه اطهار (ع) صحبت می‌کند. وی می‌گوید: «ما اهل اینجا نیستیم، اهل جای دیگری هستیم، باید برای آنجا خیلی تلاش کنیم. صف بزرگی جلوی ما ایستاده تا ما را تحویل بگیرند. کاری نکنیم که آن صف از ما روی برگردانند.»

شهید کاظمی ادامه می‌دهد: «دل را بسپارید به خدای متعال و متوسل شوید به ائمه (ع) و در راس آنان امام حسین شهید و افتخار کنیم ما سربازان او هستیم و زیر پرچم آیت الله خامنه‌ای این لشکر و سپاه را اداره می‌کنیم که تحویل حضرت مهدی دهیم.»

انتهای پیام/141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار