نماینده مردم رشت در مجلس:

اهداف تحریمی آمریکا علیه ملت ایران بی‌نتیجه خواهد ماند

جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه آمریکا در پی تحریم‌های خود علیه ایران به دنبال فروپاشی اقتصاد کشور است، گفت: آمریکا می‌کوشد با فروپاشی اقتصاد ایران اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود را پیگیری کند و قطعا این تحریم‌ها به مانند جنایت علیه ملت ایران است و به هیچ وجه به نتیجه نخواهد رسید.
کد خبر: ۴۰۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ - 01August 2020

اهداف تحریمی آمریکا علیه ملت ایران بی‌نتیجه خواهد ماندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به اظهارات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهداف آمریکا در تحریم علیه ایران اظهار داشت: تعابیری که رهبری درباره اهداف آمریکا از تحریم علیه ایران داشتند تماما صحیح است و آمریکا می‌کوشد در پی این تحریم‌ها مردم را مقابل نظام قرار دهد و آن‌ها را به اصل نظام مشکوک کند.

وی تاکید کرد: همچنین آمریکا تمام تلاش خود را می‌کند که پیرو این تحریم‌ها از پیشرفت‌های کشور جلوگیری کرده تا واقعیات موجود - رشد علمی کشور- دیده نشود چرا که در برهه تحریم‌ها ایران خیلی هم دست بسته عمل نکرد و پیشرفت‌های چشمگیری در بسیاری از عرصه‌ها داشت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکا در پی تحریم‌های خود علیه ایران به دنبال فروپاشی اقتصاد کشور است، بیان داشت: آمریکا می‌کوشد با فروپاشی اقتصاد ایران اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود را پیگیری کند و قطعا این تحریم‌ها به مانند جنایت علیه ملت ایران است و نباید فراموش شود. نماین

کوچکی نژاد تاکید کرد: حضرت امام خامنه‌ای به درستی اذعان داشتند که اهداف کوتاه مدت آمریکایی‌ها به ستوه درآوردن ملت ایران و خسته کردن آن‌ها است تا از این طریق ملت را مقابل حاکمیت قرار دهند که باید گفت اهداف آمریکایی‌ها در این بخش و تمامی بخش‌های دیگر به هیچ وجه به نتیجه نخواهد رسید.

منبع: میزان 

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها