مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

چهل سالگی دفاع مقدس یک رخداد ملی و یک مناسبت عمومی است

سردار عباس یوسفی گفت: چهل سالگی دفاع مقدس یک رخداد ملی و مناسبت عمومی است و همه باید تلاش کنیم که به بهترین شکل ممکن نسبت به انتقال و انتشار فرهنگ آن مبادرت بورزیم.
کد خبر: ۴۰۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ - 01August 2020

چهل سالگی دفاع مقدس یک رخداد ملی و یک مناسبت عمومی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در استودیوی تلویزیونی سپاه حضرت ولی عصر(عج) به تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان پرداخت.

وی ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت خوبی برای بلوغ فکری و محتوایی نسل جوان ما در خصوص فهم و انتشار فرهنگ دفاع مقدس است.

دبیر ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان افزود: دوران دفاع مقدس یک رخداد تاریخی نیست که نسبت به آن با تردید و شبهه سخن بگوییم بلکه یک دوران طلایی و پرافتخار معاصر است که هنوز اسناد، مدارک، اشخاص و جغرافیای درگیر آن حضور دارند و موجود هستند فلذا در طول این 40 سال، شاید آنگونه که باید نتوانستیم هر آنچه در ذهن نسل امروز و فرداست را شناسایی و نسبت به آن ها پاسخگو باشیم.

این مسئول گفت: چهل سالگی دفاع مقدس یک مناسبت، رخداد و جشن ملی و مناسبت عمومی است و همه باید تلاش کنیم که به بهترین شکل ممکن نسبت به انتقال و انتشار فرهنگ آن مبادرت بورزیم.

یوسفی تصریح کرد: به لطف خدا و علیرغم شرایط سخت بیماری کرونا در استان، تاکنون برنامه های قابل توجهی را در این خصوص برگزار کردیم و قصد داریم تا همین روند را تا پایان سال ادامه دهیم.

وی افزود: تقدیر از بانوان پیشکسوت جهادی دفاع مقدس، تجلیل از 40 خبرنگار و فعال رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس، چاپ و انتشار اولین بروشور و مجله ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با عنوان «پلاک 40»، تشکیل ستاد استانی و شهرستانی و همچنین کمیته‌های هفت گانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس و برگزاری ویژه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی به خصوص در سالروز سوم و چهارم خرداد از برنامه های شاخصی بودند که تاکنون موفق به انجام آن ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی شدیم.

این مسئول در پایان خطاب به مجری برنامه تلویزیونی «طلائیه» گفت: فرهنگ دفاع مقدس در ابعاد مختلف و به شکل های گوناگون در جامعه جاری است و ما موظف هستیم که با انجام برنامه‌های ترکیبی و پرداختن به حوزه‌های مختلف، نسل جوان، متعهد و انقلابی‌مان را با این فرهنگ عاشورایی بیش از پیش آشنا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار