پیکر مادر شهیدان «جعفری مجد» در قم تشییع و خاکسپاری شد

پیکر حاجیه خانم «سوسنبر خانم قادری لاهیجان» مادر شهیدان مرتضی و محسن «جعفری مجد» امروز در قم تشییع و در جوار مزار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۴۰۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ - 01August 2020

پیکر مادر شهیدان «جعفری مجد» در قم تشییع و خاکسپاری شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، پیکر مادر انقلابی و ایثارگر، حاجیه خانم «سوسنبر خانم قادری لاهیجان» مادر بزرگوار شهیدان مرتضی و محسن جعفری مجد امروز با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در قم تشییع و در جوار مزار فرزندان شهیدش در قطعه ایثارگران گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

این مادر صبور هر دو فرزندش را در عملیات کربلای پنج و در فاصله هفت روز تقدیم اسلام کرد و بر غم فراق عزیزانش ۳۴ سال صبوری کرد.

مرتضی متولد شهریور سال ۱۳۵۰ بود که در آذر سال ۱۳۶۵ در سن ۱۵ سالگی بعنوان بسیجی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در عملیات کربلای ۵ به همراه برادر حضور یافت، در همین عملیات در ۲۰ دی سال ۱۳۶۵ منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.

محسن متولد آبان سال ۱۳۴۵ بود. این بسیجی غیور نیز هفت روز بعد از مرتضی بر اثر اصابت ترکش به سر و دست و شکم در ۲۷ دی ۱۳۶۵ در همان عملیات کربلای ۵ به مقام شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام غلامحسین جعفری مجد پدر این دو شهید والامقام نیز در سال ۱۳۸۰ به رحمت ایزدی پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار