مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی؛

خانواده شهدا با ایثار خود نگذاشتند غبار غم بر چهره ولایت بنشیند

حجت‌الاسلام «نجفقلی‌زاده سرایی» گفت: خانواده شهدا دِین مهمی بر گردن جامعه دارند چرا که آن‌ها در مواقع خطر با تقدیم فرزندان و ایثار خود نگذاشتند غبار غم بر چهره ولایت بنشیند و نظام و انقلاب را در همه زمان‌ها یاری کردند.
کد خبر: ۴۰۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲ - 02August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» در دیدار با مادر شهید «صادق عدالت اکبری» از شهدای مدافع حرم تبریز، اظهار داشت: با این دیدارها از روحیه مقاومت خانواده شهدا درس می‌گیریم تا بتوانیم رسالت سنگینی که برعهده داریم به انجام برسانیم.

وی افزود: خانواده شهدا دِین مهمی بر گردن جامعه دارند چرا که آن‌ها در مواقع خطر با تقدیم فرزندان و ایثار خود نگذاشتند غبار غم بر چهره ولایت بنشیند و نظام و انقلاب را در همه زمان‌ها یاری کردند.

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی در ادامه با اشاره به سخنرانی مادر شهید عدالت اکبری در تشییع فرزندش، بیان کرد: هرگز آن سخنرانی و آن روح مقاومت شما را فراموش نمی‌کنیم، سخنرانی که قاطعیت آن یادآور خطبه حضرت زینب(س) بود.

وی در پایان به صبوری پدر شهید اکبری نیز اشاره کرد و بیان داشت: مرحوم اکبری از فرماندهان پیشکسوت سپاه و بسیج بود و با تقدیم فرزندش به انقلاب و جبهه مقاومت پایبندی خود را به انقلاب به اثبات رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها