فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد خبر داد؛

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان بویراحمد

سرهنگ «روح‌الله شاهینی» گفت: همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان بویراحمد به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ - 02August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان بویراحمد امروز با حضور سرهنگ «روح‌‌الله شاهینی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و سرهنگ «محمدشفیع پژمان» مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان بویراحمد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

سرهنگ «روح‌الله شاهینی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در این نشست اظهار داشت: حفظ آثار شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه و نسل‌های آینده ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد افزود: تکریم و نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس، به معنای پاس‌داشت اصل ارزش‌های دفاع مقدس است.

شاهینی با تاکید بر اینکه باید به پیشکسوتان دفاع مقدس به دیده احترام نگاه کرد، گفت: یک روز، همه ما پیشکسوت و بازنشسته می‌شویم و باید همانطور که از دیگران انتظار احترام داریم، این قشر ارزشی را تکریم کنیم.

وی در رابطه با برگزاری همایش تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس در شرایط کنونی، با بیان اینکه بیماری کرونا یک مشکل جهانی بوده و مختص کشور و استان ما نیست، گفت: همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان بویراحمد به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرهنگ «محمدشفیع پژمان» مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان بویراحمد در روز 7 مهر خبر داد و متذکر شد: با توجه به اینکه سلامتی مردم و پیشکسوتان دفاع مقدس برای ما در اولویت است، می‌توان این همایش را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود برگزار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها