مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مسابقات فرهنگی-هنری با موضوع «زنان و دفاع مقدس» برگزار می‌شود

نادیا صداقت گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی-هنری در حوزه زنان و دفاع مقدس در فضای مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ - 02August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «نادیا صداقت» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد امروز در نشست کمیته «زنان و دفاع مقدس» استان بر معرفی نقش و جایگاه بانوان در دفاع مقدس شامل مادران، همسران، دختران و خواهران شهدا، جانبازان و ایثارگران تاکید کرد و اظهار داشت: باید همه دستگاه‌ها در راستای تجلیل و تکریم این قشر گام بردارند.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، افزود: برگزاری جشنواره و مسابقات فرهنگی-هنری در حوزه زنان و دفاع مقدس، در فضای مجازی، از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

«ماه‌منیر گرجی‌‌زاده» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با اشاره به سند ارتقاء زنان استان، گفت: چشم‌انداز این سند باید با نگاه تمدن‌سازی طراحی شود و متناسب با آن، آسیب‌شناسی، نیازسنجی و ارائه راهکار صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اولویت‌بندی مسائل مختلف حوزه زنان باید با نگاه به الگوی سوم مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی‌های زن ایرانی-اسلامی باشد، گفت: در این برهه از زمان با توجه به بیماری کرونا، باید گفتمان‌سازی و ترویج سبک زندگی زنان در حوزه دفاع مقدس استان در قالب هنر به‌ویژه در حوزه فضای مجازی با محوریت ترویج سبک زندگی فاطمی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها