فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

توزیع 37 هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مواسات/ 20 هزار بسته دیگر برای گام دوم آماده می‌شود

سرهنگ «صفدری» گفت: قرار است در مرحله دوم رزمایش مواسات 20 هزار دیگر از بسته های غذایی و بهداشتی بین مردم منطقه توزیع شود.
کد خبر: ۴۰۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ - 04August 2020

سرهنگ پاسدار «حسن صفدری»، فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی درخصوص توزیع بسته‌های معیشتی اظهار داشت: از اولین روز شیوع ویروس کرونا پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه ناحیه امامت با ایجاد قرارگاه‌های پدافند زیستی با رمز یاعلی ضدعفونی و گندزدایی معابر را در غرب تبریز، مایان، باسمنج و خسروشاه انجام داده و همزمان با اجرای این عملیات، 20 کارگاه تولیدی ماسک در حوزه‌های مختلف راه‌اندازی کردیم.

وی ادامه داد: با مجوز دانشگاه علوم پزشکی 365 هزار عدد ماسک به همراه 120 هزار عدد مایع ضدعفونی کننده دست میان عموم مردم و برخی ادارات توزیع شد و همزمان با فرمان مقام معظم رهبری در مرحله اول رزمایش مواصات، بیش از 37 هزار بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، قند، چای، مرغ، گوشت قرمز و همچنین مواد بهداشتی بین مردم نیازمند مناطق محروم تبریز و روستاهای اطراف توزیع شد.

صفدری تصریح کرد: ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی با همکاری برادران نیروی انتظامی، ایجاد پایگاه‌های سلامت و غربالگری مردم در حوزه استحفاظی از جمله اقدامات سپاه ناحیه امامت تبریز در دوران کرونایی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با اشاره به برگزاری مرحله دوم کمک مومنانه توسط این ناحیه ابراز داشت: قرار است در مرحله دوم رزمایش مواسات 20 هزار دیگر از بسته های غذایی و بهداشتی بین مردم منطقه توزیع گردد که از این میان تاکنون بیش از 3 هزار بسته تهیه و توزیع شده است و قرار است 17 هزار بسته دیگر آماده توزیع شود.

وی تاکید کرد: همچنین در طول مدت اخیر، 24 سرویس جهیزیه و 6 هزار ماسک توسط خیرین بین مردم پخش شده است.

سرهنگ صفدری در پایان خاطرنشان ساخت: الگوی ما بسیجیان، شهدا و جانبازان عزیز میهمن‌مان هستند که جهت دفاع از کشورمان جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند و ما هم قول می‌دهیم برای دفاع از کشورمان آخرین نفس در کنار مردم عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار