وصیتنامه شهید «احمد هفت خانگی»؛

پیرو خط مقدس امام باشید

در وصیتنامه شهید «احمد هفت خانگی» آمده است:‌ آنچه وصیت من است این است که همیشه پیرو خط مقدس امام بوده که اگر اینگونه باشید به خدا قسم هیچ آسیبی به شما نخواهد رسید و انحرافی شما را تهدید نخواهد کرد.
کد خبر: ۴۰۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰ - 11September 2020

پیرو خط مقدس امام باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، «احمد هفت خانگی» دهم فروردین 1345 در شهرستان اراک دیده به جهان گشود. تا دوم متوسطه درس خواند، سپس برای آشنایی با علوم دینی وارد حوزه شد و طلبه شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در حاج عمران در بیستم مرداد 1362 بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و در امامزاده اسماعیل شهرستان شهریار به خاک سپرده شد.

در فرازی از وصیت‌نامه شهید آمده است:

هیچگاه دوست نداشتم در مرگ طبیعی از دنیا بروم و خدا خود می‌داند که هر وقت چشمم به چهره نورانی شهدا می‌خورد برخودم می‌لرزم و احساس شرم می‌کنم. خدایا توفیق شهادت به من ده و روح نورانی مقدس امام زمان بر روح ما منور گردان.

من بر اساس رسالت و مسئولیتی که حس نمودم در راه الله و برای پاسداری از انقلاب کبیر اسلامی که خون‌بهای 170 هزار کشته و مجروح است به طور داوطلبانه در غرب و جنوب کشور آمدم و به جنگ علیه ضد اسلام و ضد خدا پرداختم و تا مرز شهادت پیش خواهم رفت چون من گام نهادن در این مسیر خدایی را یک فریضه می دانم و اگر در این جنگ دشمن را بکشیم و شکست دهیم پیروزیم و اگر کشته شویم باز هم پیروزیم.

 آنچه وصیت من است این است که همیشه پیرو خط مقدس امام بوده که اگر اینگونه باشید به خدا قسم هیچ آسیبی به شما نخواهد رسید و انحرافی شما را تهدید نخواهد کرد و کسی که از امام پیروی نکند بداند که از طرف خداوند تبارک و تعالی مواخذه می شود. رهنمودهای امام را با گوش دل بشنوید و با تمام وجود در انجام فرامینش کوشا باشید، در کنار امام مبارزه کنید و نگذارید شیطان‌های قرن با شما اینگونه رفتار کنند. ان شاءالله به یاری خدا قدس عزیز را آزاد کنید و پرچم پر افتخار اسلام را بر کاخهای ظلم برافراشته کنید.

ای برادران دشمنان ما کورند، شمایید ای مسلمانان که قوی هستید به ایمان خدا، در مبارزه علیه کافران سستی به خود راه مدهید، با منافقان مبارزه کنید، تا آخرین مرحله مواظب باشید فریبتان ندهند و بدانید که آمریکا، اسرائیل و شوروی و ایادی وابسته کارشان به نیروی ایمان بزرگ مرد تاریخ امام زمان (عج) تمام است، ان شاءالله خداوند فرجش را نزدیک گرداند.

کربلا به زودی باز می شود و از طرف من زیارت کنید مرقد مطهر امام حسین و علی (ع) و طلب آمرزش برایم بخواهید چون امامان معصوم بهترین شفیع نزد خدایند.

به خواهرانم توصیه می‌کنم حجاب را رعایت کنند و در راه خدمت به اسلام بکوشند به دستورات اسلام عمل کنید و راه شهدا را ادامه دهید و از گرانفروشی و غیبت و دروغ و تهمت و دزدی و کلک بازی و قماربازی بپرهیزید خداوند حفظتان کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها