مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله کرمان:

جوانان با تأسی از شهدا به سوی دفاع از حرم اهل بیت (ع) شتافتند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله کرمان گفت: جوانان و نسل امروز علاقه‌مند به شرکت در دفاع از حرمین اهل بیت (ع) هستند و این نشان از آن دارد که جوانان با شناختی که از شهدا و اهداف شهدا پیدا کردند در این مسیر حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ - 03August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمود مهدوی‌فرد» مدیر‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با حجت الاسلام «محمدحسین شاهمرادی» مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام محمدحسین شاهمرادی با بیان اینکه الگوسازی از شهدا از اهداف بخش تعلیم و تربیت در سپاه است، اظهار داشت: بیش از یک میلیون بسیجی در استان حضور دارد که باید در شبکه تعلیم و تربیت قرار گیرند و شیوه تربیت هر گروه  با توجه به گروه‌های سنی  متفاوت است.

وی با بیان اینکه شبکه تعلیم و تربیت در گروه‌ها تحت عنوان حلقه‌های صالحین اهداف خود را دنبال می کند، گفت: در این شبکه ما به دنبال معرفی سیره اخلاقی و رفتاری شهدا به عنوان بهترین الگو برای جوانان استان هستیم که با تاسی گرفتن از نکات اخلاقی و سیره ای شهدا، چراغ راه در زندگی به این عزیزان اقتدا کنند.

مسئول تعلیم و تربیت در سپاه ثارالله افزود: امروز ما شاهد هستیم که جوانان و نسل امروز علاقه مند به شرکت در دفاع از حرمین اهل بیت (ع) هستند و این نشان از آن است که جوانان با شناختی که از شهدا و اهداف شهدا پیدا کردند در این مسیر حرکت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه استان کرمان به عنوان یک استان زرخیز در حوزه دفاع مقدس، ناب ترین شهدا و رزمندگان را دارد عنوان کرد: در معرفی این عزیزان بیشتر باید تلاش کنیم، چرا که هر شهید خود یک کلاس درس محسوب می شود که نباید نسبت به این مسئله غفلت کنیم.

حجت الاسلام  شاهمرادی گفت: در جهت آموزش، تعلیم و تربیت تمامی گروه‌ها و حلقه های صالحین با اداره کل حفظ آثار اعلام آمادگی می‌کنیم که با در اختیار گذاشتن محتوا با موضوع و سیره شهدا در شناساندن این عزیزان یک قدم کوچک برداشته باشیم.

در ادامه «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان در حوزه جمع آوری اسناد دوران هشت سال دفاع مقدس منابع خوبی در اختیار دارد که می تواند در جهت آموزش جوانان با این مرکز همکاری کند.

مهدوی‌فرد متذکر شد: این اداره کل این آمادگی را دارد در جهت انجام فعالیت های هنری، جمع آوری خاطرات مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا و فعالیت های پژوهشی از نیروهای توانمند شما در این عرصه استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار