زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

در یورش امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در کرانه باختری، درگیری‌هایی رخ داد که طی آن ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.
کد خبر: ۴۰۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ - 03August 2020

ده‌ها زخمی در درگیری‌های شمال کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دست به یورش به برخی مناطق در کرانه باختری و بازداشت تعدادی از فلسطینی‌ها زدند.

بر اساس گزارش روزنامه «القدس العربی»، فلسطینی‌ها سعی کردند با این یورش‌ها مقابله کنند که در این بین درگیری‌هایی رخ داد و ده‌ها فلسطینی ازجمله چند کودک زخمی شدند.

ازجمله مکان‌هایی که شاهد یورش صهیونیست‌ها بود، شهر «زبوبا» در غرب جنین بود. جوانان فلسطینی به مقابله با خودروهای گشتی صهیونیستی پرداختند و نظامیان صهیونیستی برای متفرق کردن آن‌ها از بمب صوتی و گاز اشک‌آور استفاده کردند که این موضوع باعث شد ده‌ها نفر از آنها دچار حالت نفس‌تنگی ناشی از استنشاق گاز سمی شوند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیستی پنج فلسطینی را در «عصیره» نابلس واقع در شمال کرانه باختری بازداشت کردند.

صهیونیست‌ها همچنین یک جوان فلسطینی معترض به بازداشت «عدنان غیث» استاندار قدس را به مدت شش ماه از مسجدالاقصی تبعید کردند.

نظامیان صهیونیست دیشب نیز دو جوان فلسطینی را در «عیسویه» قدس اشغالی بازداشت کردند، شهری که بیش از یک سال است شاهد حملات وحشیانه صهیونیست‌ها و تفیتش‌های تقریباً روزانه است و تاکنون صدها فلسطینی ازجمله زن و کودک در این شهر بازداشت شده‌اند.

از سوی دیگر وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین اعلام کرد، رژیم صهیونیستی مانع از پخش اذان در مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل کرانه باختری شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار