فرمانده سپاه لرستان تأکید کرد؛

همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان

سردار مرتضی کشکولی گفت: برای پیشرفت فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با تمام توان در کنار این نهاد هستیم.
کد خبر: ۴۰۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ - 03August 2020

سپاه لرستان با تمام توان در کنار اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در دیدار سرهنگ «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون، در همه  عرصه‌ها حضوری چشمگیر داشته و دارد.

وی با اشاره به  رسالت عظیم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در حفظ و انتشار دستاوردهای دوران دفاع مقدس افزود: برای پیشرفت فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با تمام توان در کنار این اداره کل هستیم.

کشکولی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که یادواره‌های شهدا را به‌صورت منسجم برگزار کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: هر نهاد، ارگان سازمان و اداره‌ای برای انجام فعالیت‌های هدفمند و مؤثر خود نیاز به نیروی متخصص و توانمند دارد که به تناسب نیاز اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان نیروهای کادری متخصص را مأمور به همکاری با این اداره خواهیم  کرد.

وی تصریح کرد: تمامی فرماندهان نواحی بسیج استان آمادگی دارند که در هر زمینه‌ای که نیاز باشد با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار