کنکور با نظارت کمیته‌ای از مجلس و دولت برگزار می‌شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کنکور سراسری در 31 مرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با نظارت کمیته‌ای از مجلس و دولت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲ - 03August 2020

کنکور با نظارت کمیته‌ای از مجلس و دولت برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مهرداد ویس‌کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره جلسه امشب نمایندگان مجلس و وزرای بهداشت و علوم اظهار داشت: در این نشست مقرر شد کنکور با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و با نظارت کمیته‌ای از مجلس و دولت برگزار شود.

وی با بیان اینکه کنکور سراسری 31 مرداد و بدون تأخیر و با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: مقرر شد که استفاده از ماسک‌ در محل‌های آزمون سخت‌گیرانه بوده و بین داوطلبین توزیع شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری بهتر آزمون‌ها در چند مرحله اجرایی خواهد شد که از زمان مراجعه داوطلبین به محل آزمون تا پایان برگزاری آزمون این روش ادامه خواهد داشت.

ویس‌کرمی خاطرنشان کرد:‌ پروتکل‌های بهداشتی به شدت در تمامی مراحل کنکور اجرا خواهد شد ضمن اینکه در مناطق مختلف پروتکل‌ها متفاوت خواهد بود.

وی افزود: فضای اشغال سالن محل برگزاری آزمون حداکثر 20 درصد و با رعایت حداقل فاصله دو متر از دیگر مصوبات نشست امشب بود.

در نشست امشب، غلامی و نمکی وزرای علوم و بهداشت، منادی و شهریاری رؤسای کمیسیون‌های آموزش و بهداشت مجلس، خدایی رئیس سازمان سنجش و سنگدوینی، نادری، قاضی‌زاده هاشمی، وحیدی، و ویس کرمی حضور داشتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار