مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی:

۲۴۰۰ بسته معیشتی در گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه مرحله اول گام دوم نهضت کمک مؤمنانه همزمان با عید قربان در این استان آغاز شده، گفت: تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی، ۸ هزار و ۵۰۰ بسته نان، بیش از ۱۰۱ هزار و ۵۴ بسته گوشت و ۲۴ هزار و ۲۶۷ پرس غذای گرم بین افراد نیازمند توزیع شده است.
کد خبر: ۴۰۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 04August 2020

۲۴۰۰ بسته معیشتی در گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» توزیع شدبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان و دستور اجرای نهضت کمک مؤمنانه پس از اجرای گام اول در ماه مبارک رمضان گام دوم نهضت کمک مؤمنانه در استان طی سه مرحله انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله اول گام دوم نهضت کمک مؤمنانه در استان از عید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد، بیان داشت: مرحله دوم و سوم رزمایش هم به ترتیب در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی اعلام کرد: در گام دوم نهضت کمک مؤمنانه خدماتی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع بسته‌های کمک تحصیلی، جهیزیه، گوشت و غذاهای گرم، پخت و توزیع نان توسط مواکب، توزیع کیف و کفش و اهدای کارت هدیه به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا ارائه می‌شود.

هنری با اعلام اینکه روز چهارشنبه مراسم مرحله اول از این رزمایش در محل حسینیه جماران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در گام دوم نهضت کمک مؤمنانه اولویت با افرادی است که در گام قبلی شناسایی و ثبت‌نام شده‌اند اما سبد کالا دریافت نکردند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول از گام دوم نهضت کمک مؤمنانه تکنون ۹۷ کارت هدیه، دو هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی، هشت هزار و ۵۰۰ بسته نان، بیش از ۱۰۱ هزار و ۵۴ بسته گوشت و ۲۴ هزار و ۲۶۷ پرس غذای گرم بین افراد نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار