عضو هیئت رییسه مجلس مطرح کرد؛

ضرورت بازنگری در فاصله حقوق شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به فاصله حقوق شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش، گفت: رفع اینگونه مشکلات و رسیدگی به وضعیت حقوقی فرهنگیان بازنشسته مورد درخواست است و ضرورت دارد تا در میزان فاصله حقوق پرداختی شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش طبق قانون بازنگری صورت گیرد.
کد خبر: ۴۰۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ - 04August 2020

ضرورت بازنگری در فاصله حقوق شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورشبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رییسه مجلس در گفت‌وگو اظهار داشت: این روز‌ها عموم جامعه به ویژه فرهنگیان کشور از گرانی و تورم حاکم بر جامعه رنج می‌برند.

وی با طرح سؤالی مبنی بر اینکه ایجاد تبعیض بین شاغلین و بازنشستگان در افزایش فاصله حقوقی چه معنایی دارد؟ بیان داشت: در حال حاضر تحمل گرانی برای بازنشستگان آسانتر از تحمل تبعیض و بی عدالتی است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: وقتی معلمی با حدود چهار میلیون تومان حقوق بازنشسته شده است، ولی می‌بیند شاغل همتراز با خودش بیش از هشت میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند چه احساسی پیدا می‌کند؟ چرا باید با تصمیم گیری‌های نادرست موج نارضایتی در جامعه ایجاد کنیم.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رفع اینگونه مشکلات و رسیدگی به وضعیت حقوقی فرهنگیان بازنشسته مورد درخواست است و بنده در این زمینه اخیرا تذکری به وزیر آموزش و پرورش داشته ام بنابراین ضرورت دارد تا در میزان فاصله حقوق پرداختی شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش طبق قانون بازنگری صورت گیرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار