فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا:

پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان دنا تجلیل می‌شوند

سرهنگ «علی ستوده‌نیا» گفت: به مناسبت هفتم مهر روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس، از تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان دنا تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ - 04August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی همایش پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان دنا امروز با حضور سرهنگ «علی ستوده‌نیا» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا و سرهنگ «محمدشفیع پژمان» مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ «علی ستوده‌نیا» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا در این نشست با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و در صحنه‌های نبرد با دشمنان حاضر شدند.

وی بر اهمیت تکریم پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: برای برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در روز هفتم مهر، روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس، آمادگی داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا گفت: با توجه به اینکه بسیاری از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان دنا از این شهرستان مهاجرت کرده و اکثرا در شهر یاسوج سکونت دارند، این آمادگی را داریم که با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد، به صورت مشترک، این همایش را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار