مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

روند سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران ساماندهی شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» با بیان اینکه تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اینکه کسی سراغی از آنها نمی‌گیرد، گلایه دارند، در حالی که برخی خانواده‌ها در طول سال چندین بار توسط مسئولان سرکشی می‌شوند، گفت: این وضعیت باید از طریق تعامل نهادها، سازمان‌ها و ادارات ساماندهی شود.
کد خبر: ۴۰۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ - 04August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران امروز (سه‌شنبه) با حضور مسئولان ایثارگران تعدادی از ادارات، نهادها و سازمان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامی‌‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: هدف از این نشست، هماهنگی برای برگزاری منظم برنامه‌های سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و باید تلاش کنیم که این تکریم‌ها به صورت تعاملی باشد.

وی افزود: تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اینکه کسی سراغی از آنها نمی‌گیرد، گلایه دارند، در حالی که برخی خانواده‌ها در طول سال چندین بار توسط مسئولان سرکشی می‌شوند، بنابراین باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که خدایی‌ناکرده تبعیضی احساس نشود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بر اساس آیات و روایات، شهدای ما شافعان روز قیامت هستند، افزود: شهدای ما هم شفاعت می‌کنند و هم در رابطه با امانتی که نزد ما به ودیعه گذاشته‌اند، ما را بازخواست می‌کنند.

آسمند گفت: شهدا بهترین گوهر وجودی خود را برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مرزهای عقیدتی و فکری فدا کردند و امروز ما وظیفه داریم از ارزش‌های دفاع مقدس مثل حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و دیگر خواسته‌های شهدا صیانت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما وظیفه داریم این الگوها و نمادها را به نسل جوان انتقال دهیم، متذکر شد: این کار باید از طرق مختلف از جمله تکریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امسال مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، گفت: باید با هم‌افزایی همه ادارات، نهادها و سازمان‌ها برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس را برگزار کنیم.

آسمند بازه زمانی اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس را از سوم خرداد تا پایان سال عنوان و بیان کرد: برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در روز هفت مهرماه، از مهم‌ترین این برنامه‌ها است که تلاش داریم در همه نواحی، مقدمات برگزاری این همایش را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار