رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی بوشهر تشریح کرد؛

تولیدات حوزه هنری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بوشهر

«امید پارسایی‌فر» از رونمایی سه جلد کتاب، تولید 10 نمایش رادیویی و دو نماهنگ حماسه های استان، رونمایی از 35 تابلو تجسمی و پرتره شهدای استان و کلید خوردن تولید مستند داستانی شهدای جنگ های نامنظم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ - 04August 2020

تشریح تولیدات حوزه هنری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بوشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز از دو عنوان کتاب «در سوگ سردار دلها»، «آن روز به یاد ماندنی» و دو پوستر فراخوان جشنواره شعر «حماسه دریا» و جشنواره ادبی و هنری «حماسه مجنون» همزمان با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در حوزه هنری بوشهر رونمایی شد.

«امید پارسایی‌فر» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با تاکید بر انجام کار در حوزه فرهنگ ایثار و مقاومت اظهار داشت: باید از فرهنگ و هنر ضرورت دفاع از میهن را برای نسل جوان منتقل کرد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر استانی متفاوت از سایر استان های دیگر است گفت: استان بوشهر پنج قرن سابقه مقاومت در برابر بیگانگان را دارد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی شعر دفاع مقدسی «حماسه دریا» آغاز خوبی برای انتشار فرهنگ دفاع مقدس است.

پارسایی‌فر افزود: رونمایی از تولیدات تصویری، تجسمی و ادبی، برگزاری نشست هی فرهنگی و هنری چراغ فرهنگ و ایثار و شهادت با توجه به شرایط کرونایی فروزانتر خواهد بود.

وی از رونمایی از سه جلد کتاب، تولید 10 نمایش رادیویی و دو نماهنگ حماسه های استان، رونمایی از 35 تابلو تجسمی و پرتره شهدای استان و کلید خوردن تولید مستند داستانی شهدای جنگ های نامنظم در هفته دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: با تشکیل ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان بوشهر شاهد رخدادهای فرهنگی و هنری خوبی در حوزه ثبت، ضبط و انتشار تاریخ مقاومت استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار