ترامپ:

تصمیم اعزام نیرو به غرب‌آسیا بزرگ‌ترین اشتباه تاریخ آمریکا بود

رئیس‌جمهور آمریکا در اذعانی با هدف کسب آراء در انتخابات ۲۰۲۰ گفت: تصمیمم اعزام نیرو به غرب‌ آسیا بزرگ‌ترین اشتباه تاریخ کشورمان بود.
کد خبر: ۴۰۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ - 04August 2020

تصمیمم اعزام نیرو به غرب‌آسیا بزرگ‌ترین اشتباه تاریخ آمریکا بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در آستانه انتخابات سوم نوامبر سال ۲۰۲۰ و با هدف جذب آراء بیشتر در این کشور در مصاحبه پایگاه خبری «آکسیوس» (Axios) اعلام کرد که تصمیم واشنگتن برای اعزام نیرو به غرب آسیا و کشاندن آن‌ها در جنگ‌ در این منطقه بزرگ‌ترین اشتباه تاریخی کشورش بوده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در این خصوص گفت: تصمیم به اعزام نیروها به خاورمیانه و دخالت در آن بزرگ‌ترین اشتباه تاریخ کشورمان بوده است.

این در حالیست که وی در ادامه مصاحبه مذکور در خصوص تعداد نیروهای کشورش در افغانستان هم مدعی شد که ظرف مدت کوتاهی به ۸ هزار و سپس به ۴ هزار نیرو کاهش پیدا می‌کند.

اگرچه وی زمان دقیق کاهش ادعایی نیروها را اعلام نکرد، در پاسخ به این سوال که تا زمان برگزاری ریاست جمهوری آمریکا در ماه میلادی نوامبر، چه تعداد نظامی آمریکایی در افغانستان باقی می‌مانند؛ گفت: حدود ۴ تا ۵ هزار نفر.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار