استاندار کردستان:

نقش کردستان در دفاع مقدس حساس و ممتاز بود

بهمن مرادنیا گفت: نقش مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس حساس و ممتاز بود و باید در سطح ملی بیشتر و بهتر بازتاب داده شود.
کد خبر: ۴۰۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ - 04August 2020

به گزارش دفاعپرس از کردستان، بهمن مرادنیا امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های 40 سالگی دفاع مقدس با بیان اینکه رشادت‌هایی در این خطه اتفاق افتاده که باید به درستی انعکاس پیدا کند اظهار داشت: رسالت صدا و سیما و رسانه‌ها در منعکس کردن این برنامه‌ها مهم است.

وی با بیان اینکه بازتاب خاطرات رزمندگان کردستانی برای هم استانی‌های آنها از جذابیت خاصی برخوردار است، اضافه کرد: رسانه‌ها می‌توانند این خاطرات ارزشمند را به نسل‌ کنونی و نسل‌های آینده منتقل کنند.

مرادنیا برگزاری برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس را در راستای بیان ایثار و ازخودگذشتگی و اتفاقات مهم آن دوران به نسل‌های دیگر دانست و از همه دستگاه‌ها خواست در کنار هم و با همکاری یکدیگر برای هر چه بهتر برگزار شدن این هفته تلاش کرده و از هیچ کمکی دریغ نکنند.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان‌ها هم برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس را جدی بگیرند، یادآور شد: با توجه به وجود محدودیت‌های مرتبط با شیوع کرونا، ضروری است نمایشگاه و سایر مراسم این هفته در فضای باز برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان هم در این نشست گفت: در این هفته همزمان با مراسم مختلف خدمات نظام و دولت‌ به مردم هم باید بیان شود.

حسین خوش اقبال با بیان اینکه سال‌ها از دفاع ارزشمند مردم در جنگ گذشته و در طول این سال‌ها خدمات بزرگی به مردم ارائه شده است،  اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا در جامعه باید از امکانات فضای مجازی و رسانه‌ها بهره بیشتری برای معرفی هفته دفاع مقدس برد.

معاون هماهنگ کنند سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این نشست گفت: سوم تا نهم آبان به صورت ویژه به کردستان اختصاص داده شده و در این مدت به بیان اتفاقات و رشادت‌های این استان در دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

سرهنگ جمشید آزادی با بیان اینکه کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش شناخته می‌شود و نقش پررنگی در دفاع مقدس داشته که باید دیده شود،  افزود: نقش همه بخش‌ها در دفاع مقدس از جمله نقش مردم و دولت در حمایت از نیروها و نقش پیشمرگان کُرد مسلمان باید دیده و تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار