معاون رادیویی صداوسیمای گلستان:

تولیدات صداوسیما با محوریت دفاع مقدس خواهد بود

«حمید کاویانی» معاون رادیوی صداوسیمای استان گلستان گفت: با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تمام برنامه‌ها و تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداوسیما با محوریت دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۴۰۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ - 05August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص تولیدات رادیویی و تلویزیونی در استان گلستان برگزار شد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان ضمن تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار بر این است که کاری انجام شود که پختگی و الگوی دفاع مقدس به منصه ظهور برسد، لذا با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های همایشی و میدانی قابل اجرا نیست و بهترین فضا برای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، فضای رسانه و فضای مجازی است، لذا ظرفیت صداوسیما برای پوشش این برنامه‌ها بسیار قابل توجه است.

در ادامه «حمید کاویانی» معاون رادیویی صداوسیمای گلستان گفت: با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تمام برنامه ها و تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداوسیما با محوریت دفاع مقدس خواهد بود، لذا چند کار مختص چهل سالگی دفاع مقدس، در دست کار داریم.

وی به برنامه‌های شاخص واحد رادیویی استان اشاره کرد و گفت: برنامه رادیویی «روایت ناتمام» با موضوع خاطرات خانواده معظم شهدا ضبط شده و بصورت مکتوب و در قالب کتاب رونمایی خواهد شد.

کاویانی گفت: رونمایی از کتابهای صوتی، برنامه رادیویی دو رکعت عشق، نمایش نامه های رادیویی زندگی سرداران شهید استان، مسابقه رادیویی هم سنگر و ساخت برنامه های کوتاه شهدای مدافع حرم از مهمترین برنامه‌ها و تولیدات رادیویی صداوسیمای گلستان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس خواهد بود.   

در پایان در خصوص برنامه زنده تلویزیونی ترکیبی نیز بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد این برنامه هر هفته به مدت 50 دقیقه تا پایان سال برنامه‌ریزی، تولید و از سیمای مرکز گلستان پخش شود.

تولیدات صداوسیما با محوریت دفاع مقدس خواهد بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار