تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهر «جعفر آباد»

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با حضور در جمع مسئولان شهر «جعفر آباد» بیله سوار به تشریح برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت.
کد خبر: ۴۰۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ - 05August 2020

تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهر «جعفر آباد»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل امروز در محل دفتر امام جمعه جعفر آباد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «بایرام فیضی» بخشدار جعفر آباد گفت:در وضعیت کنونی کشور، فارغ از هر جریان سیاسی به وحدت نیازمندیم وشهدا و به ویژه شهدای گمنام منبع اشاعه وحدت و هم دلی در جامعه هستند.

فیضی افزود: نصب تابلوهای شهدا در سطح شهر از دغدغه‌های امام جمعه شهر و اهالی جعفر آباد است که به زودی شاهد انجام این کار فرهنگی توسط شهرداری جعفر آباد خواهیم بود.

در ادامه جلسه «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل بیان داشت: برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از 350 عنوان برنامه در سطح استان پیش‌بینی شده که اتمام ساخت حرم‌های شهدای گمنام از جمله 2 شهید گمنام پارک فدک جعفرآباد از مهمترین آنهاست.

واحد افزود: شعار محوری امسال «ما قوی هستیم» است که سعی داریم با تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و برکات دفاع مقدس این شعار را برای مردم غیور ایران اسلامی به صورت سرمشق ارائه دهیم.

دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل طرح « معینه» و ثبت و ضبط خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس و تجلیل از تمامی پیشکسوتان دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس را از مهمترین برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس بر شمرد.

در ادامه «حسن قبادی» فرماندار بیله سوار گفت: جلسه و کار برای شهدا امری مقدس است و مسئولان باید عاشقانه به این امور بپردازند.

قبادی اطاعت از فرامین شهدا را بر همگان واجب دانست و تصریح کرد: در سال جهش تولید باید تلاش هایمان را حتی در جبهه فرهنگی چند برابر کنیم و در این راستا سعی داریم با اختصاص اعتبارات لازم حرم هی شهدای گمنام نرگس تپه بیله سوار و پارک فدک جعفر آباد را به بهره برداری برسانیم.

سرهنگ پاسدار «یوسف اختری» فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار نیز متذکر شد: بدون شک مظهر اقتدار کشور و نظام شهدا هستند و ما در هر زمان و موقعیتی بدهکار و مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار