پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی درگذشت همسر سردار شهید «علی تجلایی»

سرلشکر «سلامی» با صدور پیامی، درگذشت همسر سردار شهید «علی تجلایی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ - 05August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرلشکر «حسین سلامی»، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی، درگذشت الحاجیه «نسیبه عبدالعلی‌زاده» همسر سردار شهید «علی تجلایی» را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر «سلامی» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت غمبار مرحومه حاجیه خانم «نسیبه عبدالعلی‌زاده» همسر گرانقدر سردار عالیقدر و پر افتخار شهید «علی تجلایی» مسئول طرح و برنامه قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) در دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

بی‌شک نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و تاریخ‌ساز ایران به بانوان نجیب و مجاهدی که به مانند این بانوی زینبی و صبار، با همراهی همسر ارجمند و سلحشورش جاویدالاثر سردار شهید علی تجلایی در سنگر‌های دفاع مقدس هشت ساله، آیه‌های عزت، فضیلت و شوکت جهانی این سرزمین و از پیشران‌های امنیت و اقتدار امروز کشور عزیز و مقتدرمان قرار گرفته‌اند، به خود می‌بالند و همواره برابر عظمت و روح سلحشوری و شکیبایی آنان سر تعظیم فرود خواهند آورد.

اینجانب همراه با آحاد پاسداران انقلاب اسلامی، این مصیبت جانکاه را به محضر شریف رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم غیور و ولایتمدار تبریز و خانواده مکرم آن بانوی مؤمنه تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و برای بیت مکرم ایشان صبر و بردباری توأم با پاداش کثیر طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار