نشست مدیر اجرایی دانشنامه دفاع مقدس خراسان رضوی با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان+تصاویر

«سیدنعمت الله سجادی» ضمن دیدار با حجت‌الاسلام «هادی صاحبقرانی»، در خصوص ارتقای زمینه‌های همکاری در حوزه تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۴۰۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ - 05August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست «سید نعمت الله سجادی» مدیر اجرایی دانشنامه استان خراسان رضوی با حجت‌الاسلام «هادی صاحبقرانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

سجادی در سخنانی با بیان اهمیت تدوین دانشنامه دفاع مقدس، به تدابیر رهبر معظم انقلاب در مورد تدوین دایره‌المعارف جنگ اشاره کرد و از این دانشنامه به عنوان مهم‌ترین مرجع برای جلوگیری از تحریف و فراموشی حقایق دفاع مقدس نام برد.

انجام مصاحبه و احصا تاریخ شفاهی روحانیون موثر در دفاع مقدس، ارائه یک نسخه از اسناد مربوط به حضور روحانیون استان در دفاع مقدس جهت تشکیل پرونده‌های علمی دانشنامه و تهیه مستند تصویری، از جمله پیشنهاداتی بود که سجادی انجام آن را در برجسته کردن نقش روحانیت و سازمان تبلیغات استان در دفاع مقدس ضروری دانست.  

حجت‌الاسلام صاحبقرانی نیز در این نشست ضمن قدردانی از عوامل دانشنامه دفاع مقدس استان که در جهت تحقق یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب گام برمی‌دارند به ظرفیت خوب نیرو انسانی موجود در سازمان تبلیغات جهت همکاری اشاره کرد و استفاده از این ظرفیت را با توجه به کمبود اعتبارات لازم، مورد تأکید قرار داد.

برگزاری نشست با حضور پیشکسوتان اداره‌کل تبلیغات اسلامی در دفاع مقدس با رعایت پروتکل بهداشتی توسط این اداره‌کل، فراخوان جمع آوری عکس و سند از رزمندگان اعزامی توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و ارائه یک نسخه از اسناد مرتبط با نقش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در دفاع مقدس از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار