سرلشکر سلامی اعلام کرد؛

آمادگی سپاه پاسداران برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت

فرمانده کل سپاه با صدور پیامی فاجعه انفجار در بندر بیروت را به ملت، دولت و دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفت و از آمادگی سپاه برای کمک به آسیب‌دیدگان این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ - 05August 2020

اعلام آمادگی سپاه برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بندر بیروتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی وقوع انفجار شدید در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت جمع کثیری از مردم لبنان شد، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران این فاجعه مصیبت‌بار را به ملت و دولت این کشور و حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فاجعه مصیبت‌‌بار انفجار در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از مردم عزیز و مقاوم لبنان گردید، را به ملت و دولت این کشور و به‌ویژه مجاهد نستوه برادر مکرم حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و رهبر مقاومت اسلامی لبنان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، ضمن اعلام آمادگی «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای هرگونه یاری‌بخشی به دولت و مردم لبنان برای کمک به آسیب‌دیدگان و خسارت‌دیدگان این حادثه، از درگاه حضرت حق تعالی برای جانباختگان والامقام رحمت و مغفرت، برای مجروحین عزیز شفای عاجل و برای خانواده‌های داغ‌دیده و آحاد ملت شریف این کشور صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار