مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت حفظ سلامت عزاداران مهم است

حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت حفظ سلامت عزاداران را مهم و در اولویت برنامه‌ها دانست و گفت: در راستای شناساندن راه و روش امام حسین (ع) به جامعه هدف نباید از هیچ کوششی فروگذاری شود که ماه محرم بهترین وقت برای تحقق این مهم است.
کد خبر: ۴۰۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ - 05August 2020

۱۲۰۰ هیئت مذهبی استان بوشهر آماده برگزاری مراسم ماه محرم

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» در نشست ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر با اعلام آمادگی برای برگزاری مراسم ایام ماه محرم در نقاط مختلف استان اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و هدایت نذورات به سمت کمک مؤمنانه عزاداری سیدالشهدا را متناسب با شرایط روز اقامه می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برای برگزاری مراسم ایام ماه محرم لازم است کارگروه مشترکی با حضور دستگاه‌های ذیربط تشکیل شود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت حفظ سلامت عزاداران مهم است؛ حفظ سلامتی مردم را در اولویت برنامه‌ها دانست و افزود: در راستای شناساندن راه و روش امام حسین (ع) به جامعه هدف نباید از هیچ کوششی فروگذاری شود که ماه محرم بهترین وقت برای تحقق این مهم است.

حجت‌الاسلام سروستانی با تاکید بر تدوین برنامه در راستای رعایت پروتکل بهداشتی ویژه ماه محرم گفت: در استان بوشهر هزار و ۲۰۰ هیئت مذهبی آمادگی برگزاری مراسم ماه محرم دارند از این نظر باید پروتکل‌های بهداشتی برای آنان تهیه و تدوین شود تا بتوان از جلوگیری از ویروس کرونا پیشگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی استان بوشهر آمادگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مراسم ماه محرم دارند خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی برنامه‌های مختلفی برای ایام ماه محرم تدارک دیده‌اند که بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا انجام می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مجالس امام حسین (ع) هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود اما برای حفظ سلامت عزاداران باید پروتکل‌های بهداشتی مطابق با اعلام ستاد ملی کرونا رعایت شود گفت: در صورتی‌که برگزاری مراسم عزای ماه محرم در فضای حقیقی با محدودیت‌هایی مواجه شود از طریق فضای مجازی نیز آن را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها