استاندار خوزستان:

یکی از مهمترین رسالت‌های بنیاد شهید، پاسداشت قهرمانان ملی کشور است

غلامرضا شریعتی گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران تکریم و پاسداشت قهرمانان ملی کشور است.
کد خبر: ۴۰۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ - 05August 2020

یکی از مهمترین رسالت های بنیاد شهید، پاسداشت قهرمانان ملی کشور است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان امروز در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوزستان که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران تکریم و پاسداشت قهرمانان ملی کشور است.

وی افزود: فضاسازی مربوط به گلزار شهدا قطعا رضایت خانواده‌ها و خداوند متعال را درپی دارد و بر همین اساس نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران باید در شورای برنامه ریزی شهرستان‌ها حضور پیدا کند، گفت: با تعامل و هماهنگی که صورت می‌گیرد امکان اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای ساماندهی گلزار شهدا از شهرستان‌ها فراهم خواهد شد.

شریعتی تصریح کرد: در این رابطه به فرمانداران سراسر استان ابلاغ می‌شود تا این منابع را با اولویت در اختیار ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران خود قرار دهند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه شهدا در نظام جمهوری اسلامی هم از نظر دیدگاهی و هم از نظر اعتقادی جایگاه بسیار رفیع و با اهمیتی دارند، گفت: به‌همین منظور لازم است بیش از پیش، قهرمانان ملی ما که برای حفظ این مرز و بوم جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند مورد تکریم و احترام قرار گیرند.

وی همچنین در بخش دیگری از این نشست رفع مشکل ساخت واحدهای شهرک بعثت جانبازان اهواز را خواستار شد و افزود: در این رابطه مدیرکل راه و شهرسازی استان با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران باید اقدامات لازم برای رسیدگی به درخواست ایثارگران مالک این واحدها را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار