مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تأکید کرد؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت الگوی فعالیت‌های فرهنگی

«عباس زارع» گفت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شاهد الگوپذیری مردم از سیرۀ عملی شهدا بوده‌ایم و ثمرات این الگوهای اصیل، به ویژه در هدایت جوانان و نوجوانان انقلابی در ابعاد مختلف معنوی، علمی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ... مشهود است.
کد خبر: ۴۰۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ - 05August 2020

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت الگوی فعالیت‌های فرهنگیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دیدار با «محمد برمر» فرمانده سپاه شهرستان فریدونکنار، پیرامون برکات شهدا در جامعه به ویژه بر روی نسل جوان و نوجوان خبر داد و اظهار داشت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شاهد الگوپذیری مردم عزیز از سیرۀ عملی شهدا بوده‌ایم و ثمرات این الگوهای اصیل، به ویژه در هدایت جوانان و نوجوانان انقلابی در ابعاد مختلف معنوی، علمی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ... مشهود است.

وی با اشاره به تجلی خون شهدا در جای جای حوادث نظام و هدایتگری آنها، سعادت و استقلال امروز کشورمان را مرهون همین رشادت‌ها و شهادت‌ها عنوان کرد و اذعان داشت: خرسندیم که پیروان راه این عزیزان هستیم و آرزویی جز شهادت نداریم.

شهادت یگانه واژه‌ای که مرگ انسان را به سعادتی ابدی گره می‌زند

سرهنگ «محمد برمر» فرمانده سپاه فریدونکنار نیز با تجلیل از مقام شامخ شهدا، و استمرار ابدی راه آنها گفت: راه شهادت همچنان مفتوح است و می‌بینیم که در راه حفظ حرم اهل بیت (ع) جانها فدا می‌شود و در راه سلامت مردم کشورمان نیز، پزشکان بسیاری، با جان‌فشانی، جان عده بی‌شماری را از ویروس مهلک کرونا نجات دادند.

وی ستایش از شهدا را عین عبادت خواند و اذعان داشت: شهادت، یگانه واژه‌ای است که مرگ انسان را به سعادتی ابدی گره می‌زند.

خاطرنشان می‌شود، در این دیدار که رییس بسیج رسانه استان و رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فریدونکنار نیز حضور داشتند بر لزوم همکاری‌های گسترده‌تر و متقابل تأکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها