فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

حراست از مرزها، جهاد در راه خداست

سردار ماشاالله جان‌نثار گفت: خدمت در مرز و حراست از مرزها، نوعی جهاد به شمار می‌رود و اگر این جهاد با نیت خالص و برای رضای خدا صورت پذیرد، هر یک از نیروهای مرزبانی به تنهایی ارتشی در مقابل دشمنان خواهند بود.
کد خبر: ۴۰۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷ - 06August 2020

حراست از مرزها، جهاد در راه خداست

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ماشاالله جان‌نثار» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با حضور در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد از یگان‌های تابعه این هنگ بازدید کرد.

سردار جان‌نثار در این بازدید ضمن ابراز رضایت از آمادگی هنگ مرزی تایباد اظهار داشت: الحمدالله امنيت و آرامش در اين خطه مرزی برقرار است و این امنيت موجود مديون خون شهدا و زحمات بی‌دريغ سروقامتان مرزبان جمهوری اسلامی ايران است.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه عنوان کرد: خدمت در مرز و حراست از مرزها، نوعی جهاد به شمار می‌رود و اگر این جهاد با نیت خالص و برای رضای خدا صورت پذیرد، هر یک از نیروهای مرزبانی به تنهایی ارتشی در مقابل دشمنان خواهند بود و پشت آنها را به لرزه در خواهند آورد.

وی در پايان ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا، وظيفه مرزبانان را بسيار حساس خواند و گفت: اميدوارم كه همه شما مرزبانان و دلاور مردان اين خطه مرزی این راه پر افتخار و با عظمت را ادامه دهید تا از اين آزمون بزرگ الهی، سربلند و با افتخار بیرون بیایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها