مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

نوشتن کتاب با موضوع انقلاب و دفاع مقدس توفیق الهی است

حجت‌الاسلام «علی لقمان‌پور» گفت: نوشتن و آماده‌سازی کتاب با موضوع سوژه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نشان‌دهنده توفیق الهی است که شامل حال پژوهش‌گر می‌شود.
کد خبر: ۴۰۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ - 06August 2020

نوشتن کتاب با موضوع انقلاب و دفاع مقدس توفیق الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمان‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، در آیین رونمایی از دو کتاب «چندرثانیه تا بهشت» و «قم در ۸ سال دفاع مقدس» اظهار داشت: در تمام فراز و نشیب موزه‌آرایی مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سناریوی اصلی همان کتاب‌هایی است که در مورد رویداد‌های مختلف نوشته شده است.

وی افزود: بنابراین هرجا روزنه‌ای از اتفاقات و پدیده‌های مرتبط به تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یافت می‌شود، به‌خصوص در بحث دانش‌نامه و دائرة‌المعارف دفاع مقدس و یا ساخت فیلم و...، ارجاع اصلی به کتاب‌هایی است که در مورد آن موضوع نوشته شده است.

لقمان‌پور با اشاره به تاکید روایات متعدد بر تحقیق و کتاب‌خوانی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بار‌ها بر امر کتاب‌خوانی سفارش نموده‌اند و این موضوع نشان از اهمیت فوق‌العاده انس با کتاب دارد.

وی ادامه داد: نوشتن و آماده‌سازی کتاب با موضوع سوژه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نشان‌دهنده توفیق الهی است که شامل حال پژوهش‌گر می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: کتاب میراث معنوی و مایه ماندگاری و جاودانگی نام انسان طی سال‌های متمادی است؛ از این‌رو هر کسی که در مورد تاریخ حماسی این مرز و بوم کتاب می‌نویسد، همواره زنده است و نامش به نیکی برده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار