ارتش رژیم صهیونیستی وضعیت آماده‌باش در مرز لبنان را تمدید کرد

ارتش رژیم صهیونیستی دستور داده علی‌رغم انفجار در بندر بیروت، وضعیت آماده‌باش نظامیانش در مرز لبنان حفظ شود.
کد خبر: ۴۰۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ - 06August 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه طی دستوری، وضعیت آماده‌باش ارتش در مرز فلسطین اشغالی و لبنان را تمدید کرد.

به نوشته وبگاه عبری‌زبان «واللا نیوز»، ستاد فرماندهی نیرو‌های شمالی ارتش رژیم صهیونیستی به ریاست «عمیر بارام» از بیم انجام شدن انتقام حزب‌الله، حالت آماده‌باش در مرز با لبنان و سوریه را حفظ کرده است.

بر این اساس، ارتش رژیم صهیونیستی که حاضر نیست حتی به دلیل انفجار مهیب در بیروت، هیچ ریسکی را بپذیرد، بعد از جلسه ارزیابی وضعیت امنیتی مرز‌های شمالی در مقر وزارت جنگ تصمیم به تداوم وضعیت آماده باش گرفته است.

به نوشته این پایگاه خبری، علی‌رغم ژست‌های بشردوستانه‌ای که تل‌آویو درباره کمک‌رسانی به بیروت بعد از حادثه روز سه‌شنبه گرفته، اما نهاد‌های نظامی رژیم صهیونیستی با بدبینی هرگونه محموله کمک از سوی دولت سوریه برای لبنان را زیر نظر گرفته تا تحت پوشش آن برای حزب‌الله کمک ارسال نشود.

هفته قبل بود که رسانه‌های صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای امنیتی در منطقه مزارع شبعا خبر داده و مدعی شدند که نیرو‌های حزب‌الله قصد انجام عملیاتی را داشته که با پیش‌دستی نظامیان صهیونیست، این عملیات خنثی شده است.

حزب‌الله، اما دقایقی بعد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد نه تنها هیچ اقدامی از سوی نیرو‌های آن انجام نشده بلکه این حادثه امنیتی محصول نگرانی و دستپاچگی صهیونیست‌هاست که آن‌ها را مجبور به دروغ‌پردازی و تیراندازی بیهوده کرده است.

نشریه «اسرائیل هیوم» هم جمعه هفته گذشته به نقل از یک مقام نظامی ارشد صهیونیست نوشت: «بنی گانتز، وزیر [جنگ] اسرائیل روز پنجشنبه به ارتش دستور داده در صورتی که حزب‌الله به سربازان یا شهروندان اسرائیلی آسیب رساند، زیرساخت‌های لبنان را بمباران کند».

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار