فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های راهیان نور به صورت مجازی در دوران شیوع کرونا

سردار سلیمانی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا اردو‌های راهیان نور و برنامه‌های مرتبط با این حوزه به صورت مجازی اجرا می‌شوند.
کد خبر: ۴۰۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ - 06August 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی در مصاحبه با «رادیو گفت‌وگو» درباره برگزاری راهیان نور اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های مجازی در حوزه اردو‌های راهیان نور و برنامه‌های مرتبط با این حوزه طراحی و اجرا شد.

وی افزود: شیوع کرونا اگرچه اردو‌های راهیان نور را تحت تاثیر قرار داد، اما مجموعه خادمین شهدا که جمعیت آن‌ها حدود ۲۰۰ هزار نفر هستند، بلافاصله به میدان آمده و اقدام به برنامه ریزی در حوزه راهیان نور و مبارزه با بیماری کرونا کردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیرخم افزود: تعداد ۲۲ هزار نفر از خادمین شهدا در قالب گروه‌های جهادی اقدام به فعالیت در حوزه مبارزه با بیماری کرونا کردند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: همچنین با تلاش و همت خادمان شهدا ۱۲ هزار محصول رسانه‌ای، عکس‌نوشته، مستند و فیلم در حوزه راهیان نور منتشر شد تا در شرایط شیوع بیماری کرونا جوانان از مزیت‌های اردو‌های راهیان نور استفاده کنند.

وی عنوان کرد: همچنین جشنواره‌ای برای خادمین سلامت برگزار شد که تاکنون ۷۰ هزار اثر در بخش‌های مختلف به این جشنواره ارسال شده که پس از ارزیابی آثار نتایج آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها