معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار مازندران خبر داد؛

تولید انیمیشن کوتاه فاخر با موضوع ایثار و شهادت در مازندران

«روح الله ایرانمهر» از تولید انیمیشن کوتاه فاخر با موضوع ایثار و شهادت به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ - 06August 2020

تولید انیمیشن کوتاه فاخر با موضوع دفاع مقدس در مازندران«روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری به تشریح برنامه‌های کمیته رسانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف هنری در جهت تبیین و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت مقرر شد معاون هنری و سینمایی این اداره کل با مشارکت سازمان فضای مجازی سپاه کربلا انیمیشن کوتاه فاخر در حوزه ایثار و شهادت تولید کنند.

ایرانمهر ادامه داد: به جهت هزینه قابل توجهی که تولید انیمیشن دارد از حمایت و مشارکت اعضای کمیته رسانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این مسیر بهره‌مند خواهیم شد.

این مسئول همچنین از تولید 15موسیقی باکلام با موضوعات ایثار، شهادت، انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، مدافعان حرم و... در سال 99 خبر داد.

وی در ادامه از تولید 15نماهنگ و 14 پوستر با موضوعات ایثار، شهادت، انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، مدافعان حرم و... با همکاری مرکز فضای مجازی بسیج سپاه کربلا مازندران تا پایان سال خبر داد و افزود: از هر مجموعه هفت پوستر با 2 آرم و لوگوی چهلمین سالگرد دفاع مقدس تولید خواهد شد.

ایرانمهر گفت: تولید یک انیمیشن کوتاه فاخر در حوزه ایثار و شهادت، تولید پنج اینفوگرافیک و پنج موشن‌گرافیک با توجه به موضوعاتی که از سوی اداره کل ارائه می‌شود در دستور کار این کمیته قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار