نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

سرگذشت شهدا را نمی‌توان با قلم و سخن بیان کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی گفت: سرگذشت شهید بزرگوار سردار ناصری، شهید کاوه، سردار قاسم سلیمانی را نمی‌توان با قلم و سخن بیان کرد.
کد خبر: ۴۰۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ - 06August 2020

سرگذشت شهدا را نمی‌توان با قلم و سخن بیان کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار با جمعی از همرزمان و دوستداران شهید سرلشکر حاج محمدناصر ناصری ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران مؤمن، اظهار داشت: سرگذشت شهید بزرگوار سردار ناصری، شهید کاوه، سردار قاسم سلیمانی را نمی‌توان با قلم و سخن بیان کرد.

وی بیان داشت: امروز دنیا در دو قطب قرار گرفته است؛ یکی جبهه ایمان به پیشوایی نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران و دیگری جبهه استکبار به سرکردگی غرب است که تفاوت این دو جبهه در نوع اندیشه آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه هیچ آفتی برای بشر بدتر از اندیشه بد، اثر سوء ندارد، مطرح کرد: استعمارگران در هرکجا که قدم گذاشته‌اند فتنه، جنگ، تخریب، آوارگی و کشتار به بار آورده‌اند.

عبادی تصریح کرد: در هیچ جای پرونده انقلاب اسلامی ایران تعدی به دیگران به وجود ندارد، عقیده ما دفاع از خود و از مظلومان عالم است و معتقدیم که هیچ کمالی بالاتر از این وجود ندارد و این عین دین ما است و پیروز میدان ما نیز ما خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه لبنان پیروز است و شکست نمی‌خورد و این اتفاقات اسناد پیروزی است و مطمئنا استعمارگران از اریکه قدرت پایین خواهند آمد، بیان داشت: جهان آبستن حوادثی است که اگرچه دردمند است اما پیروزی‌ها پشت سر آن قرار دارد و این وعده خدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار